Oisko Marimekolla jotain kivaa kun en tykkää oikein kuoseista?
Nettikaupasta en löytänyt, sellaista mitä tarvitsen tai mille on käyttöä mutta onko kaikki siellä? Sain synttärilahjaksi lahjakortin. Mä olen antanut usein lahjakortteja hyväntekeväisyyteen, mutta tästä sain määräyksen, että pitää käyttää itseen. En raskinut sanoa, että inhoan kuoseja. Kortti on 50 euroa, joten ei sillä vaatteita varmaan saisikaan, mutta en siis edes tykkää niistä. Ei kiitos jollekin tyynynpäällisille. Meikkipussia tai kosmetiikkapussia en tarvitse. Huiveja en käytä. Astioitakaan en oikein tarvitse. Saako sieltä mitään kuluvaa tavaraa? Patalappuja en tarvitse ja en nyt raskisi mitään 30 euron (rumia) patalappuja edes lahjakortilla, varsinkaan kun niitä ei edes Suomessa tehdä.
Kommentit (14)
Osta pari varakassia, sellaisia pieneen tilaan taittuvia kankaisia ostoskasseja, siihen tuo 50 uppoaa äkkiä. Voit kannella mukana vaikka takin taskussa.
Marimekon kaavoitus on mielestäni lähes yksinomaan huonoa.
Minulla on lahjaksi saatuja oikein hyvälaatuisia Marimekon huiveja, joista yksi on yksivärinen.
Kai voit mennä liikkeeseen ja katsella?
Onhan niillä ainakin maljakoita ja kynttilänjalkoja ihan kivoja. Samoin osa laukuista on ihan ok. Ja ne valkoiset oiva-astiat.
Nuo kuosit on tosiaan kyllä aika hirveitä ja siksi tekstiilejä ei itsellänikään marimekolta ole.
Vierailija kirjoitti:
Marimekon kaavoitus on mielestäni lähes yksinomaan huonoa.
Minulla on lahjaksi saatuja oikein hyvälaatuisia Marimekon huiveja, joista yksi on yksivärinen.
Kai voit mennä liikkeeseen ja katsella?
Joo pitää mennä. En ole varma onko tällä paikkakunnalla liikettä, pitää tarkistaa. Käsipyyhkeitä voisin varmaan ostaa, ne on nyt kovassa käytössä kuluvia. Vaikka vieraspyyhkeiksi niin lahjan antaja näkee että itseen on käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Osta pari varakassia, sellaisia pieneen tilaan taittuvia kankaisia ostoskasseja, siihen tuo 50 uppoaa äkkiä. Voit kannella mukana vaikka takin taskussa.
https://www.marimekko.com/fi_fi/rasymatto-smartbag-valkoinen-musta-0488…
Vierailija kirjoitti:
Muuten joo, mutta kun nekin on jotain unikko-kuosia tai vastaavaa jota ei paljon huvita kantaa matkassaan edes kauppakassina.
Joskus ainakin oli mallistossa sellaista nahkaista pikkulaukkua joka on ihan yksivärinen ja menee clutchina tai arjessa ihan vaan pussukkana jossa pitää vaikka meikkejä tai kampaa, pikkupeiliä, huulirasvaa ym pikkusälää jotka aina on hukassa jossain isommassa laukussa jos siinä ei ole valmiina sisätaskuja ja lokeroita.
Tykkäätkö viherkasveista? Osta kukkaruukku. Niitä saa yksivärisenäkin.
Kylpypyyhe maksaa 49,- ostapa sellainen itsellesi.
Vaihtoehtona, osta laukku ja pistä siihen omaa rahaa lisää, löytyy yksivärisiä mustia.
Itse ostin just Marimekolta sateenvarjon ja patalaput. Mutta jos kerran ei saa olla mitään kuosia, et tarvitse mitään etkä muutenkaan halua ostaa mitään niin vaikeaksi menee.
Tuoksukynttilä, voit polttaa pois.