Kadehditko muiden naisten kapeaa vyötäröä?
Sinulla jolla on leveä vyötärö, kadehditko naisia, joilla on kapea vyötärö?
Kommentit (16)
En. Kyseessä on joko fyysisesti erimalliset vartalot, joille ei mitään mahda tai sitten tietoinen valinta syömisten ja liikkumisten suhteen, jolloin kyseessä on oma valinta.
Luuviuluja! ÄRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!1
Terveisin
Läskinainen
En ole kateellinen, en edes noteeraa muiden vyötäröitä elleivät ne sitten ole ihan anorektisia.
Olisin sitä paitsi aika koomisen näköinen, jos vyötäröni olisi paljon nykyistä kapeampi. Kilon ovat lähinnä reisissä, yläselässä ja käsivarsissa ja vyltäröni on niihin nähden ihan sopusuhtainen.
En kadehdi, koska minullakin oli sellainen joskus. Mutta olen kyllä tietoinen siitä, että mikään muu yksittäinen tekijä ei vaikuta yhtä paljon vartalon kauneuteen.
Kadehdin. Minulla on jopa alipainoisena ollut paksu vyötärö.
Nuorena minulla oli todella kapea vyötärö, en oikein itse tajunnutkaan, mutta kehuja sain siitäkin. Olin kyllä siis hyvin hoikka muutoinkin. Nyt tuo on taakse jäänyttä elämää, vyötärön ympäryksen mukaan olen keskivartalolihava. Mutta siis kadehdinko En ole ihan varma, ainakin herättää muistoja omasta nuoruudesta, tyyliin minäkin olin tuollainen ja ymmärrys tulee aina vastaan, että nyt on toisin. Mutta onko se sitten kateutta, mielestäni ei varmaankaan.
Kyllä, harmittaa kun olen itse niin lihava. En vain voi lopettaa syömistä :(
Kadehdin, mutta en siis mitenkään negatiivisesti, vaan ihaillen! Olen kropaltani tasapaksu ja edes hoikkana ollessani minulla ei ole vyötärö ollut alle 80 cm, saati nyt kun on pari liikakiloa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen, en edes noteeraa muiden vyötäröitä elleivät ne sitten ole ihan anorektisia.
Olisin sitä paitsi aika koomisen näköinen, jos vyötäröni olisi paljon nykyistä kapeampi. Kilon ovat lähinnä reisissä, yläselässä ja käsivarsissa ja vyltäröni on niihin nähden ihan sopusuhtainen.
Sinulla on kapea vyötärö, koska suhde muuhun vartaloon ratkaisee, ei senttimäärä sinänsä.
Kyllä. Ja myös ohuita käsivarsia. Itselläni ei ollut edes alle 50-kiloisena ohuet käsivarret. Olen aina ollut sellaisen voimailijan mallinen, mikä vartalonmalli sopisi paremmin miehelle kuin naiselle.
En kadehdi, mutta tällaiselle hoikalle ja tasapaksulle on vaikea löytää hyviä housuja. Vyötärö puristaa tai sitten joutuu ostamaan liian isoa kokoa olevat housut, jolloin lahkeet ovat aivan telttamallia.
Ne, joilla on selvästi kapeampi vyötärö, ovat tyypillisesti minua pari-kolmekymmentä vuotta nuorempia, joten en. Olin minäkin nuorena hoikka.
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi, mutta tällaiselle hoikalle ja tasapaksulle on vaikea löytää hyviä housuja. Vyötärö puristaa tai sitten joutuu ostamaan liian isoa kokoa olevat housut, jolloin lahkeet ovat aivan telttamallia.
Olen löytänyt ratkaisun ongelmaan. Itsellä sama ongelma.Tommy HIllfigerin miesten housut on aivan passelit.
Miksi kuluttaa aikaa sellaiseen. Maailma on täynnä kauniimpia ja viisaampia kuin minä. Ei muuta ehtisi tekemäänkään. Silti asiani ovat ihan ok.
Leveä vyötärö? Eikös vyötärö ole aina kapea.