Aina märkä
Mä oon aina märkä siis vaikka en olisi edes kiihottunut. Olen kyllä seksuaalisesti aktiivinen ja tosi usein halukas, mutta ei se tarkoita sitä että haluaisin kokoajan ja kenen kanssa tahansa.
Mieluummin tietysti näin päin kun kuivuudesta kärsivänä. Ainoa huono puoli on se, että joutuu todella usein käyttämään pikkuhousunsuojaa. (eli kun kiihotun tosi helposti, ajattelen vaikka töissä tai kaupungilla kävellessä jotain seksiin liittyvää vähänkin niin pikkuhousut kastuu heti)
En voi kulkea hame päälläkään ilman pöksyjä jne. Lämpimänä kesäpäivänä olisi ihanaa edes välillä olla ilman pikkuhousuja hameen alla mutta en voi. Eli hygieniasyitten osalta usein ärsyttää, seksin kannalta mahtavaa kun ei tarvitse esileikkejä.
Onko mun kaltaisiani vai olenko ongelmani kanssa yksin?
Kommentit (5)
Ei sulla ole mitään ongelmaa! Toihan on just parasta! Tuollaisen naisen haluaisin kesämekossa kanssani luontoretkelle, ilman pikkareita totta kai! Sitten kun löydettäisiin rauhallinen paikka, painaisin sinut puunrunkoa vasten ja nostaisin hamettasi takaapäin paljaan pepun esiin saamiseksi. Se olisi kuin valmis niin ikään kiimalimaisen kullini sisääntyöntöä varten..
itsellä sama juttu, mutten ymmärrä miksi pikkusuojaa tarvitaan? mitä sitten jos alkkarit kastuu. voihan ne vaihtaa. ei se pimppalima mitään epähygieenista ole.
Ihan sama juttu ja en ole ikinä ajatellut sen olevan ongelma. Mies on hulluna muhun. ;)
Täällä myös yksi. Olen sellainen aina valmis tapaus, jota ei tarvii ikinä lämmitellä. Joskus harvoin saattaa olla kuiva hetkellisesti (noin pari tuntia pesun jälkeen). Pitkän ja kiihottavan esileikin jälkeen on niin paljon liukastetta, että pikkuhousuista ei löydy kuivaa kohtaa kuin yläsaumasta..
Siksikö sitä esileikkiä harrastetaan?
Luulin että se vaan tuntuu hyvältä ja kosteuden voi tarvittaessa saada aikaan liukkarilla.