Ihanaa kun illalla saa jo laittaa lampun päälle kirjaa lukiessa :)
Kommentit (15)
Ei kukaan lue kirjoja. Viimeksi luin kirjan kannesta kanteen ysiluokalla. Ikää jo vajaa 40 ja olen pärjännyt ihan kivasti ilman kirjojakin.
Ou no. Mä menen valoisan aikaan nukkumaan ja herätessäkin on jo ihan valoisaa. En odota niitä pimeitä aamuja, pimeät illat on ok.
Joo, nelisen kuukaus niin niitä ei tarvii koko pöivänä ees sammuttaa, ku aina obn pineetä tai ainakin hämärää😅 Vajaa viis kuukautta ni on joulu ja reilu puol vuotta ni onkin taas aika istuttaa ekat taimi-istutukset. Ja sit onkin jo laskiainen, pääsiänen ja vappukin.
Juu, ihanaa, kun illat jo pimenevät! Toki minulla on makuuhuoneessa pimennysverhot, eli käytän muutenkin lamppua illalla lukiessani.
Jotkut on vähään tyytyväisiä. Minä en.
Kuka lukee jotain kirjoja vielä nykyään? looooooolllll :D
On erittäin nautinnollista kävellä ulkona lämpimässä shortsit jalassa ja t-paita päällä. Aurinko valaisee upeasti luonnon ja taivas on sininen. Pieni leuto tuulen vire hyväilee paljasta ihoa. Kesä on ainoa oikea aika ihmiselle :)
Mulla on koko kesän ollut pimennysverho ja lukulampun valossa olen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa, että sinä et ainakaan lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa, että sinä et ainakaan lue.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Boomer reliikkien ja trendi pellien juttu.
Olet oikeassa ilata lenkin jälkeen,suiku,ilta-pala ja paras unilääke on kirja.Ei ääni kirja josta kanssa ihmiset mainostaa kaikialla kuuntelen ja saman tahtiin kärsin unettomuus.
Itselläni on aina valot päällä, kun luen mangaa. Silmiin alkaa muuten koskemaan.
Sullakin se sähkö kohta katkeaa...