Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuuhea ja paksu hiuslaatu ja silti pidät lyhyitä ja värjättyjä kampauksia, mutta miksi?

Vierailija
25.07.2022 |

Miksi et anna hiustesi kasvaa pitkiksi? Näin vanhan tutun ja hänellä on edelleen lyhyet hiukset, jotka oli tällä kertaa vain värjätty harmaiksi ja leikkaus oli taas erilainen. Hänellä on ollut lyhyet hiukset nuoresta asti ja tuntuu olevan tärkeää uusia tyyli harva se kuukausi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sinä vaan omaan päähäsi.

Vierailija
2/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias. Monella on lyhyet hiukset, mutta mitä he niissä itse näkevät?  Puhun nyt naisista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa hiuspituuksissa tuuheat hiukset näyttää parhaimmilta, miksi muiden pitäisi aina valita takkuuntuvat pitkät hiukset, vaikka itse niistä satut pitämäänkin?

Vierailija
4/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhelta näyttävät lyhyet hiukset laitettuina eivät ole aina sitä mitä ovat oikeasti. Siksi lyhyet.

Vierailija
5/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä mulla on raskaat ja kuumat hiukset . Mukavampi pitää suht lyhyenä.

Vierailija
6/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin oikein ahdistaa laittaa hiuksia kiinni, tuntuu hiuspohjassa jotenkin erikoisen paljon. En ymmärrä miten jotkut ovat vaikka työpäivän ajan hiukset nutturalla tai ponnarilla. Ja jos pitkät hiukset ei oo kiinni niin ne tulee koko ajan naaman eteen ja saa jatkuvasti lääppiä.

Vierailija
7/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pitkät, käsittelemättömät ja tuuheat, mutta ohuet (= ohuita hiuksia tiheässä eli hyvin suomalaista hiuslaatua, mutta onneksi runsaasti) hiukseni ponnarille, niin ei ole kuuma. Monesti laitan myös nutturalle. Helppoa ja vaivatonta verrattuna jatkuvasti kampaajalla käymiseen ja käsiteltyjen hiusten väkertämiseen eri tavoin.

ap

Vierailija
8/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pitää pitkiä hiuksia, jos tykkää lyhyistä?

Vierailija
9/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän melko lyhyitä hiuksia, koska ärsyttää kun ne vähänkin kasvaessaan tulevat naamalle ja roikkuvat muutenkin äsyttävästi ja likaantuvatkun nopeammin. Lyhyet on nopea pestä, tarvittaessa vaikka lavuaarissa, ja kuivuvat nopeasti. Nuorena oli pitkät, ja muistan miten olivat tiellä mm. yöllä kylkeä kääntäessä, talvella huppujen kanssa jne. jne. Värjään, koska en tykkää yhtään omasta maantienharmaasta väristäni.

Vierailija
10/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin solussa lyhythiuksisen kanssa. Hän käytti aamuisin aikaa hiuksiinsa aina tunnin ja oli silti tyytymätön lopputulokseen, vaikka minusta se näytti hyvältä (tosin mietin, että olisi näyttänyt yhtä hyvältä myös ilman tätä väkertämiseen kulunutta aikaa, mutta hänellä oli aina jokin ihmeellinen mielikuva, mihin asentoon minäkin päivänä laittaa hiuksensa). Minä käytin hiuksiini minuutin. Kymmenen vuotta myöhemmin, kun näin hänet,  hän oli kasvattanut olkapäille yltävät hiukset. Kauniit ja hyväkuntoisen kiiltävät.

ap

Vierailija
11/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset eivät ole minulla yöllä tiellä, kun laitan ne korkealle nutturalla. En osaa nukkua päälläni seisten;)

Teen yöksi tyvestä löysän donitsinutturan, jokaa ei kiristä päänahkaakaan. Nuttura syntyy alle puolessa minuutissa eli kädenkäänteessä. Hiukseni eivät rasvoitu eivätkä takkuunnu pahoin enää, kun aloin käyttämään curlyhair metodia niiden hoitamiseen.

ap

Vierailija
12/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuuheat ja paksut hiukset ja hiuksia tuplasti kampaajan mukaan.

Hiunset on nyt puolipitkät mutta aina nutturalla. Nyt kun olen ollut reilun kk 32-38 asteessa tekisi mieli ajaa siiliksi. Hiukset on todella kuumat ja märät 24/7. Nuttura painaa takaraivolla. Kadehdin niitä kenelle sopii lyhyet hiukset!

Vierailija
13/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ap vain omien hiuksiesi väkertämiseen.

Vierailija
14/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on taas ongelma. 😂

Vierailija
15/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä ei minun tarvitse laittaa mitenkään. Pitkien kanssa sai aikanaan tapella ihan liikaa. Siksi lyhyt. 

Vierailija
16/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti laitan myös nutturalle. 

ap

Nutturalla olevat hiukset näyttävät melkein samalta kuin lyhyet hiukset. Yhtä hyvin voisit siis leikata omasi lyhyeksi. 

Vierailija
17/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalan kampaamo-osastoko siellä? Syö ne lääkkees nyt.