Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä Instagramia

Vierailija
25.07.2022 |

Suurin osa tileistä on spämmiä omasta lärvistä ja korkeintaan ehkä esitellään jotain uusia rättejä päällä (jotka on jotain H&M:stä ostettuja, joita on joka toisella vaatekaapissa). Ehkä 1% tileistä on aidosti mielenkiintoisia tai erilaisia (esim. luontokuvaajat ja kirpputoreilta löytöjä tekevät ymv.).

Mutta sitten vielä vähemmän ymmärrän niitä ihmisiä, jotka latailee miltei joka päivä samanlaisia kuvia itsestään sinne. Kuka ehmetti jaksaa katsella 2000 samanlaista kuvaa lärvistäsi? Vaihtelua korkeintaan silloin, kun on kesälomalla eksytty Eiffel -tornin eteen poseeraamaan samassa asennossa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin seuraa kaikki barbiet. Ja mun mielestä muutenkin ihaaaaaana sovellus ;)

Vierailija
2/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään instasta, mutta en seuraa noita henkilöiden tilejä ollenkaan. Mun seurattavat on luontoa, taidetta, muotia, matkailusivustoja, ruokasivustoja, sisustusta ja designiä. Sieltä voi valita millaisia tilejä seuraa, eikä se mua ainakaan haittaa yhtään jos siellä on 99%  selfiekamaa ja vastaavaa, ei mun ole pakko niitä seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi valita, mitä seuraa. Itse seuraan frendejäni, paria työhöni liittyvää tiliä ja muutamaa ulkomaista julkisuuden hahmoa, joitten työnä vähän niinkuin on esitellä tai esittää omaa roolihahmoaan, niin ne selfiet kuuluu asiaan. Ei oo tarvinnut kärsiä poseeraavista lifestylebarbeista.

Vierailija
4/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko seurata juuri niitä someposeeraajia. Itse seuraan paria floristia jotka laittavat kuvia ihanista kukkakimpuista, taiteilijoita joiden taide miellyttää, koska on mielenkiintoista seurata luomisvaiheita, ja kirjabloggaajia.

Vierailija
5/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat tuollaisia ihmisiä? Tai miksi katsot # jotka eivät sinua selvästi kiinnosta?

Vierailija
6/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tulin kommentoimaan: jos näet instassa pelkkiä selfieitä, se on ihan oma vikasi. Tilejä on loputtomasti erilaisia aivan kaikista aiheista, ihan itse saa valita mitä seuraa. Algoritmi taas toimii valintojesi mukaan. Mitä seuraat ja mitä klikkaat vaikuttaa siihen mitä sinulle tarjotaan.

Eikä siellä instassa ole pakko olla.

Vierailija
7/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tulin kommentoimaan: jos näet instassa pelkkiä selfieitä, se on ihan oma vikasi. Tilejä on loputtomasti erilaisia aivan kaikista aiheista, ihan itse saa valita mitä seuraa. Algoritmi taas toimii valintojesi mukaan. Mitä seuraat ja mitä klikkaat vaikuttaa siihen mitä sinulle tarjotaan.

Oisko sulla sitten laittaa niitä kiinnostavia tilejä? Itse kun en ole Instassa, niin ei algoritmitkaan päde. Mutta kiinnostaisi jutun juoni, kun en ole minäkään vielä hiffannut.

-eri

Vierailija
8/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla sitten laittaa niitä kiinnostavia tilejä? Itse kun en ole Instassa, niin ei algoritmitkaan päde. Mutta kiinnostaisi jutun juoni, kun en ole minäkään vielä hiffannut.

-eri

Mikä sua kiinnostaa? Kirjoita hakuun vaikka #mursu, niin saat kuvia, joihin tuo # on laitettu. Jos jollakulla on erityisen kaunis mursukuva, voit avata hänen tilinsä ja katsoa mitä muuta siellä on. Ja jos on kivaa materiaalia, klikkaa Seuraa. Niin helppoa.

Vierailija
9/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sitä ymmärrä miksi roikut siellä? Itse en ymmärrä F.B/ Insta. Joten kumpaankaan ei ole tiliä.En ymmärrä myöskään ihmisiä jotka kaiken aikaa istuvat,liikuvat julkiset paikat älypuhelin kädesssä! Jopa lasten kanssa liikkuessa !Kahvilat on pöydässä seureet,jokainen tuijotaa sinäälypuhelin,ei keskustele keskenään. Mitä järkeä sinä on?

Vierailija
10/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Klikkaat suurennuslasia j asaat esittelyitä, on koiraa kissaa muuta elukkaa, sieltä alat valkkaamaan

Vierailija
11/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Mikä sua kiinnostaa? Kirjoita hakuun vaikka #mursu, niin saat kuvia, joihin tuo # on laitettu. Jos jollakulla on erityisen kaunis mursukuva, voit avata hänen tilinsä ja katsoa mitä muuta siellä on. Ja jos on kivaa materiaalia, klikkaa Seuraa. Niin helppoa.

Jos etsin mursukuvia, laitan Googlen kuvahaun. Miten Insta eroaa siitä? Mitä lisäarvoa tuo? Ja tuskin voin seuratakaan, kun ei omaa Instaa.

Vierailija
12/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Jos etsin mursukuvia, laitan Googlen kuvahaun. Miten Insta eroaa siitä? Mitä lisäarvoa tuo? Ja tuskin voin seuratakaan, kun ei omaa Instaa.

Googlen kuvahaun tuloksiin et voi kommentoida että onpa suloinen mursu ja joudut aina hakemaan kuvat itse. Kun avaat instan saat fiidiisi heti kuvia hashtageista ja seuraamiltasi henkilöiltä ja voit kommentoida ja tykätä niistä, voit verkostoitua ja parhaimmassa tapauksessa löydät oman yhteisön muista mursufaneista.

Vierailija
13/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään mietin, että IG taitaa olla lopullisesti kuralla. Porukka vaan laittaa muka hauskoja reelsejä joiden ideat kopioidaan muilta. Uusimpana villityksenä näyttää nyt olevan erilaisten filttereiden esittely, joissa ei pohjimmiltaan ole tarkoitus esitellä mitään muuta kuin omaa naamaansa. Julkkisten meikitön kuva-haaste samaa kastia.

Sitten tietysti ne muutamat fanaattiset äitylit, jotka spämmää oman ja lastensa elämän sinne kokonaan.

Joo, voisi ehkä poistua sieltä, mutta joskus on hauska käydä provosoitumassa.

Vierailija
14/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurannut instagramissa ketään perhebloggaajia, entisiä missejä tai sometyrkkyjä. Seuraan vain tilejä jotka inspiroivat.

Vierailija
15/15 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vika ole Instagramissa, vaan sen käyttäjissä, vai onko sinulla tapa sanoa, ettet ymmärrä autoja, koska osa kuskeista ajaa kolareita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi