Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Isännälle iltapalaa." Kuvassa makkaroita tirisemässä grillissä. Mikä saisi sinut tekemään oheisen päivityksen Facebookiin?

Vierailija
25.07.2022 |

Olen kyllä tällainen katkera vanhapiika ikisinkku itse niin ehken siksi ihan ymmärrä tällaisten päivitysten funktiota?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
2/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi tai sitten koettaisin tuolla tavalla ilmaista, että minut on kidnapattu Tuuriin, lähettäkää apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vikaa tossa on? Jos niillä on ollut kiva päivä ja sen kruunaa tirisevät makkarat, niin hyvä juttuhan se on.

Vierailija
4/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua siinä häiritsee?

Vierailija
5/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy sen päivityksen kirjoittajalta?

Vierailija
6/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta...

Vierailija
7/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy sen päivityksen kirjoittajalta?

Niin juuri. Äläkä lähetä yv:tä vaan kysyt suoraan siinä facen seinällä. Minä teen aina niin. Saanpahan ne elvistelijät hämmentymään.

Vierailija
8/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyään postaa Facebookkiin omia tekemisiään?

Vierailija
9/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kyllä saa somessa päivittää mitään isäntään viitaavaa, ettei joku sinkku pahoita mieltään. Makkaroistakin voi joku kasvissyöjä mennä tolaltaan.

Vierailija
10/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnys olisi todella korkea koska en ole facebookissa enkä ikinä tee meillä ruokaa😄

Vierailija
11/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä katselen ihmisten grillauskuvia, kun esim niitten koirien kuvia.

Vierailija
12/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö päivityksen emäntä vai isäntä itse?

Vierailija
13/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia. Miksi kaikki makkarat ovat tummaihoisia? Arjalaisten bratwursti on poikkeus.

Vierailija
14/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa. Mielestäni juuri toisten auttamiseen, ilahduttamiseen ja rakastamiseen liittyvät päivitykset ovat mukavia. En niinkään pidä oman naaman tai pepun esittelykuvista, mutta eivät nekään minua ärsytä. Jokainen olkoon sellainen kuin on.

Vierailija
15/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä on juuri eniten ongelmaa parisuhteessa, jotka siitä toitottaa.

Itsellä lähipiirissä pariskunta, kaksi lasta ja naimisissa jotain kymmenen vuotta. Mies kova kännin vetäjä ja lähibaarissa tunnettu siitä, että vokottelee nuorempia naisia, jopa vaimonsa edessä josta tulee sitten riitaa.

Vaimo laittaa vähän väliä niin rakastunutta kuvaa teksteineen ja kuinka tehnyt miehelle sitä sun tätä ja kehuu miestään maasta taivaisiin. Vaikka tilanne on aivan toinen.

Kuvista paistaa väkisin väännetty hymy mutta silmät kertoo toista tarinaa.

Vierailija
16/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se isännäksi kutsuminen olisi riittävän yököttävää, mutta makkarat kieltämättä tehostavat vielä tätä vaikutusta.

Vierailija
17/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näillä on juuri eniten ongelmaa parisuhteessa, jotka siitä toitottaa.

Itsellä lähipiirissä pariskunta, kaksi lasta ja naimisissa jotain kymmenen vuotta. Mies kova kännin vetäjä ja lähibaarissa tunnettu siitä, että vokottelee nuorempia naisia, jopa vaimonsa edessä josta tulee sitten riitaa.

Vaimo laittaa vähän väliä niin rakastunutta kuvaa teksteineen ja kuinka tehnyt miehelle sitä sun tätä ja kehuu miestään maasta taivaisiin. Vaikka tilanne on aivan toinen.

Kuvista paistaa väkisin väännetty hymy mutta silmät kertoo toista tarinaa.

Mitäköhän tekemistä tällä on makkaroitten kanssa? Kuulostat katkeralta vanhaltapiialta.

Vierailija
18/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarat viittaavat miehen sukupuolielimeen. Ne on ehdottomasti kiellettävä lailla tai ainakin peitettävä kuvissa. Isäntä on miestä halventava termi ja sekin on kiellettävä lailla. Se on myös naista alistava termi joten sen käyttäjät on tuomittava linnaan.

Vierailija
19/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivityksen sisällölle aivan sama sinänsä. Yleisesti en pysty käsittämään miksi jotkut haluavat jakaa tuollaisia asioita arjestaan 500 ihmisen katsottavaksi?

Oma Facebookin käyttämiseni loppui aikoinaan juuri näiden takia. Ei nuo tyhjäpäiset jutut tietenkään ole minulta pois tai itsessään haittaa minua mitenkään, mutta jotenkin ne lyövät sellaisen ääliömäisen leiman koko touhulle. Fiksut ihmiset tekevät itsestään hölmöjä ajattelemattomuuttaan.

Tämä sama porukka on hyvin usein sitä joka jakaa kuvia nakuina telmivistä lapsistaan.

Jotenkin sellainen vaivaannuttava myötähäpeä ihmisten joita muuten arvostaa, käsittämättömästä ajattelemattomuudesta ei tunnu mukavalta.

Vierailija
20/20 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isännälle sydänkohtaus"