Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät pidä läheisyydestä?

Vierailija
25.07.2022 |

Tiedä sitten onko vain ollut väärät henkilöt kyseessä joiden kanssa sitä on ollut. Mutta olo on ollut feikki ja kuin olisi joutunut näyttelemään tilanteessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä läheisyydestä edes sen vertaa, että pystyisin menemään kampaajalle. Aikaisemmin pystyin käymään kerran vuodessa leikkauttamassa latvat, kun psyykkasin itseäni ensin pari viikkoa. Nyt ei ole onnistunut enää pariin vuoteen.

Vierailija
2/3 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. En pidä. En ole koskaan ollut lääppijä. Ahdistaa oma puolisokin, etenkin jos heti aamusta koittaa tulla halaamaan tmv. Sanon että älä roiku mussa. Tai kun koitan laittaa nukkumaan. 

Vauva-aikana toki lapset oli kiinni kuin iilimato, mutta jo isommille olen sanonut, että ei tarvitse istua esimerkiksi sohvalla tai ruokapöydässä pirtin penkillä ihan kyljessä kiinni. Koska en tykkää. 

En mene hierojalle, kampaajallekin harvemmin (tuttu tyyppi onneksi) ja kaikkein pahimpia on mm. tilanteet, joissa pitäisi läksiäisten tmv. varjolla halata työkaveria. En vain koe mukavaksi.

Tartten sen oman puoli metrisen ympärilleni jopa kotona, ettei joku ole iholla kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaan se juttu, että olen kuitenkin seksuaalinen. Mikä on kai ristiriitaista. Ehkä paras tapa toteuttaa sitä minulle on vaan itsekseni.

AP