Naisen tunteiden tulkitseminen?
Kertokaa te naiset kuinka tuotte esiin kiinnostuksenne mieheen? Usein sitä ei sanota suoraan, joten mitä keinoja te käytätte?
Me miehet emme aina ymmärrä kaikkia pieniä vihjeitä emmekä eleitä, joten vinkit tulee varmasti monelle miehelle tarpeeseen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla naisena ole aavistustakaan miten joku toinen nainen tunteensa ilmaisee. Ei meillä ole mitään kollektiivista tajuntaa joka ohjaa kaikkia toimimaan samalla tavalla.
Siksi sinun lieneekin hyvä kertoa, miten itse sen osoitat.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla naisena ole aavistustakaan miten joku toinen nainen tunteensa ilmaisee. Ei meillä ole mitään kollektiivista tajuntaa joka ohjaa kaikkia toimimaan samalla tavalla.
En minä etsinyt mitään kollektiivista automaattia vaan ihan henkilökohtaisia tapoja kyselen.
Ap
Mitä tylympi ja välinpitämättömämpi olen, sitä enemmän tykkään. Jos olen rento ja mukava, voit olla varma, että kiinnostusta ei ole. Nurinkurista mutta totta.
Omalta osaltani voin sanoa, että vietän mielelläni paljon aikaa ihmisen kanssa, johon olen ihastunut.
Valitettavasti ihastun ihmisiin vasta tutustuessani heihin kunnolla ja siksi lähes kaikki ihastuksieni kohteet ovat olleet työkavereitani.
Olen tosi hienostunut ja hienovarainen. Uhkasin vangita miehen kellariini. Lähti karkuun, raukkkis!
En varsinaisesti tuo sitä esiin; välttelen miestä tai olen korostetun asiallinen. Muille ihmisille, tuntemattomillekin, olen kuitenkin rennon ystävällinen.
Ehkäpä pirauttamalla tuntemattomasta vaikka hänen nimipäivänä , mutta ei puhumista kylläkään 😉. tai jos on rohkea niin puhuu.. Katselee pidempään jos näkee , hymyilee....
Pitäisi ensin tietää, mikä on se tilanne, mistä puhutaan. Onko kyse siitä, että olen baarissa ja näen mielestäni kiinnostavalta vaikuttavan miehen? Vai olemmeko jossain yhteisessä harrastuksessa, jossa tapaamme säännöllisesti? Vai olemmeko jopa ystäviä, mutta haluaisin meidän olevan enemmän?
Katson silmiin ja hymyilen. Selkeä kiinnostus. Jos en hymyile, niin tarkkailen eli mies miellyttää jollain tavalla silmää. Yleensä en katsele kovin pitkään, jos en ole kiinnostunut.
Se vähän riippuu tilanteesta. Jos molemminpuolinen kiinnostus niin kosketus ohimennen, mahdollisimman paljon toisen kanssa, paljon viestejä.
Jos vain minä olen ihastunut eikä toisen tunteista tietoa niin sitten se on hienovaraisempaa, pitkiä katseita, iloisuus, ihan kaikki asiat laittaa naurattamaan.
Katseet, ilmeet, elekieli... kehun, pyrin lähelle. Flirttailen sopivan vihjaavilla jutuilla. Miehen pitää sitten aika nopeasti ilmaista olevansa samalla taajuudella, etten ryhdy liian tyrkyksi.