Mikä nimeksi Sampon siskolle tai veljelle?
Toinen lapsi harkinnassa ja nyt mietin, mikä olisi hyvä nimi sisarukselle. Ehdotuksia?
Kommentit (32)
Ronja. Sopisi mielestäni hienosti Sampon siskolle.
Vauva pitää kiireisenä ja isovelikin, joten en ole kerennyt koneelle lukemaan ehdotuksianne.
Kivoja ehdotuksia onkin tullut, mutta olemme päätyneet yhteen nimeen, jonka itseasiassa isoveli Sampo on keksinyt. Tulen sitten kertomaan nimen, kun ristiäiset on pidetty :)
vuokko
Mitä mieltä olette Iiris nimestä Sampon siskolle?
Vieläkään en siis tiedä kumpi on tulossa, joten sekä tyttöjen että poikien nimiä voi laittaa minulle lisää, kiitos jo etukäteen :)
mutta pitää vielä miestä taivutella siihen ;0)
mitäs tuumit nimistä
Otso
Ohto
Okko
Elmo
Aslak
Helmi
Elina
Elena
Enna
Anni/Anna
mutta se on käytössä jo Sampon serkulla, joka on tosi läheinen meille. Muut ehdottamasi pojan nimet eivät olleet ihan minun makuuni.
Ehdottamistasi tytön nimistä Helmi on kaunis, mutta ei ehkä kuitenkaan niin suosikki, että päätyisi nimeksi meille. Annin voisi laittaa harkintaan -se on kiva.
Sampo ja...
Santtu
Onni
Olli
Eero
Erkka
Veeti
Sami
Elias
Sisu
Oiva
Niilo
Perttu
Eetu
Aatu
Santeri
Saana
Sanni
Ella
Liisa
Maija
Aino
Katariina
Senja
Sara
Siiri
Oona
Jenni
Iida
Olga
Ehdottamistasi nimistä pistän Ollin pojan nimistä ja Oonan tytön nimistä harkintaan.
ja pikku prinsessastamme tuli Elli.
Kiitos kaikille nimiä ehdottaneille ja hyvää syksyn jatkoa :)
Ja heh, kerrankin mulla osui intuitio oikeaan, ennenkun tyttöstä oli vielä tulossakaan!!
abaco 21/10:
Mulla tuli ensimmäisenä mieleen Sampon veljelle Tuukka, siskolle Tuulia. Ja intuitiivinen fiilis: sieltä tulee muuten tyttö!! ;o)
Kiitos onnitteluista :)
Pikku Elli on oikein nimensä näköinen pieni tytöntyllerö ja Sampo ylpeä isoveli.
muutama ehdotus vielä:
Selma
Sini
Sa(a)ga
Senni
Sade
Säde
Manta
Malva
Liina
Liinu
Linda