Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinko minä pikkuhiljaa lopettaa ruokalistojen, lounaiden ja päivällisten (+tietty kaikkien spessupäivien menuut) miettimisen ja ruoanlaiton?

Vierailija
24.07.2022 |

Tai ainakin radikaalisti vähentää? Mutta jos sen teen niin meillä ei kokkaa kukaan eikä ihmisen elimistö varmaan kestä jatkuvaa einesten/puolivalmiiden/ulkoa tilattujen ruokien syömistä. Tai talous.
En vain enää jaksaisi. Ja juu kyllä minua autetaan niin, että miettivät pyydettäessä ruokia, rajoitetulla skaalalla tosin, ja pilkkovat, leikkaavat yms, mutta ehkä tajunnette mitä tarkoitan.

T. Esikoinen pian 21v ja muuttanut viimevuonna kotoa, kuopus 19v edelleen kotona+mies.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Jos siis haluat syödä kotona tehtyä ruokaa.

Vierailija
2/5 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kerätä metavitutuksesi ja poistua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet elää ihan terveinä vuosikymmeniä pelkillä eineksillä. Relaa, pidä einesviikko. Ja laita mies tai kuopus hankkimaan ne einekset.

Vierailija
4/5 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko stressiä suunnittelusta vai tekemisestä. Kyllä mies osaa tehdä itsekkin. Vaimo ei vain pidä minun ruoistani. Saa kuulemma sellaiset liekit ulos suusta että tultasyöksevä lohikäärme jää häviölle.

Vierailija
5/5 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä kuvittelet niissä eineksissä ja puolivalmisteissa olevan? Teetkö muka ihan kaiken ruoan alusta asti itse? Jauhat jauhelihan, kirnuat voin, puristat rypsiöljyn, jauhat jauhot, leivot pastan jne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän