Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut roikkuvia silmäluomia kuntoon edes leikkauksella!

Vierailija
23.07.2022 |

Voi että vtuttaa. Olen 33-vuotias, ja noin 10 vuotta odottanut saavani luomet pois silmiltä, ja viimein menin leikkaukseen. Mutta nyt vajaan kolmem kuukauden jälkeen roikkuu luomet edelleen ripsien päällä ja ovat muutenkin painavat. Ihan koko ajan katselen muiden normaaleja luomia. Ei kellään tämän ikäisellä ole näin vanhan ihmisen silmiä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suomalaisilla on samaa ongelmaa kuin esimerkiksi japanilaisilla. Esimerkiksi monolid. Toiseksi ei voi leikellä kovin suuria siivuja luomen ja kulmakarvan välistä siksi, että voivat silmät jäädä auki tai olla kulmakarvat kiinni silmäripsissä.

Vierailija
2/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja. Onko sinulla jokin jälkitarkastus tulossa?

Minulla leikattiin kauan sitten yläluomet. Minullakin ne olivat tosi raskaat, aamuisin silmät saattoivat olla muurautuneina ihan kiinni.

Leikkaustulos on pysynyt hyvänä jo kymmeniä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä suomalaisilla on samaa ongelmaa kuin esimerkiksi japanilaisilla. Esimerkiksi monolid. Toiseksi ei voi leikellä kovin suuria siivuja luomen ja kulmakarvan välistä siksi, että voivat silmät jäädä auki tai olla kulmakarvat kiinni silmäripsissä.

Mielestäni aasialaiset silmät on kauniit, ei siinä mitään. Mulla kuitenkin edelleen yläluomi valuu liikkuvan luomen päälle ja silmille. Ihan kunnon siivu siinä on jonka varmasti saisi pois. Jälkitarkastus pitäisi varata, mutta ei löydy yhtään varattavia aikoja missään tulevaisuudessa.

Ap

Vierailija
4/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aasialaiset silmät on kauniit, ei siinä mitään. Mulla kuitenkin edelleen yläluomi valuu liikkuvan luomen päälle ja silmille. Ihan kunnon siivu siinä on jonka varmasti saisi pois. Jälkitarkastus pitäisi varata, mutta ei löydy yhtään varattavia aikoja missään tulevaisuudessa.

Ap

Samaa mieltä, aasialaisten silmät on kauniit eikä siinä mikään roiku.

Olen harkinnut leikkausta, nyt 40 v, pahasti ei vielä roiku mutta häiritsee silti. Tämän luettua hirvittää että onko se turhaa kuitenkin :(. Mun kaikki viat taitaa olla semmoisia että niitä ei voi korjata.

Vierailija
5/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä aasialaisten silmiä kauniina lainkaan.

Vierailija
6/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin yksityinensektori itä-Keskus 2015 maksoin itse kela ei leikaus korvanut.Ihan hyvin onnistui ja vielläkin ylläluomet ok!Siskoni sanoi kestää 5 v,Uusinta leikaus. Kulunut minulla jo 7 v.eka leikaus.Hän häynnyt 2 kertaa jo.Eli 5v. hänellä kesti kun uselen leikattin.Johtuu ihosta varmaan ja iho typistä.Laihtuuko,lihokoKaikihan laihtuminen alkaa muuten ensin kasvoista kun ei olla enää nuoria.Yleistä suomalaisilla joku kirjoitti.Kyllä kaikilla sama asia.halpaa on vähemistö kulturin laitaa leikauksilla,kasvot hiukset, vuyötäö ok.Niin miehet kuin naiset oma maa.Eivät kerro asioita.Yksi kävi mies kesä 2021.kaljun hiuksen istutus.Onnistu ja euroina maksoi 1200e Ulkpuolella euroopan.

Vierailija
7/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samaa mieltä, aasialaisten silmät on kauniit eikä siinä mikään roiku.

Olen harkinnut leikkausta, nyt 40 v, pahasti ei vielä roiku mutta häiritsee silti. Tämän luettua hirvittää että onko se turhaa kuitenkin :(. Mun kaikki viat taitaa olla semmoisia että niitä ei voi korjata.

Jep, ei niissä aasialaisten silmissä mikään roiku silmän päälle yleensä. Mulla roikkuu ja painaa. Näyttää ja tuntuu kuin olisi verho vedetty puoliksi silmille. Eikä edes kiinnosta mikä on kenenkin mielestä kaunista, mutta haluan vaan tuon suikaleen pois. Olisi pitänyt näin nuorena valita joku nuori kirurgi eikä jotain eläkeikää lähestyvää, jolla on ehkä eri kauneuskäsitykset. Varmaan jäikin jo sinne eläkkeelle sitten.

Ap

Vierailija
8/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kallon luusto laittaa omat rajansa tuolle. Suomalaisilla silmäkulmat ovat usein kuopan reunalla. Eivät ole mitään varsinaisia mantelinmuotoisia silmiä vaan pikemminkin pyöreitä lapsena ja teininäkin.

Vierailija
9/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kallon luusto laittaa omat rajansa tuolle. Suomalaisilla silmäkulmat ovat usein kuopan reunalla. Eivät ole mitään varsinaisia mantelinmuotoisia silmiä vaan pikemminkin pyöreitä lapsena ja teininäkin.

Olisikin jostain luustosta kyse mutta on vaan ihoa joka valuu liikkuvan luomen yli ja osuu ihan silmille. Tuskin se luusto sinne laskeutuu, tai sitten mulla on jokin mutaatio.

Ap

Vierailija
10/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman ennen/jälkeen-kuvia (joita ei tietenkään tänne kannata laittaa), mutta veikkaan että kirurgi poisti ihoa ja rasvaa liian maltillisesti. Ei varmaan auta kuin uusi leikkaus valitettavasti. Kannattaa myös miettiä, miltä otsan alue näyttää (onko raskas la ns. lihaisa otsa, vaikea selittää mutta eiköhän tästä tule jonkinlainen mielikuva jo). Tiedän yhden naisen, jolle kävi samoin kuin sulle ap ja vasta uusi luomileikkaus ja otsan kohotus auttoi lopulta. Tsemppiä tulevaan, sitten kun saat kasvot kuntoon niin lopputuloksesta voikin nauttia pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan