Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla sellaista sukulaista/ystävää, jonka kodissa

Vierailija
21.10.2006 |

poltetaan tupakkaa sisällä? Ei siis missään varastossa tai pannuhuoneessa, vaan asuinhuoneissa. Minun anoppini tupakoi keittiössä, samalla ruokakattilaa hämmennellen ja jääkaapilla käydessäänkin on nortti suussa. Voi helposti arvata sen hajun, mikä on kaikissa keittiön tavaroissa, sekä ruuissa ja leivissä yms. Ei ole ruokahalut parhaimmillaan siinä huushollissa =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaan on. En mielellään käy siellä kovin usein, varsinkaan kun meillä on herkkäkorvainen lapsi, joka saa helposti tulehduksen. Tupakansavu ei ole sellaiselle mikään ihanneilmatila.

Vierailija
2/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

appi polttaa ja vielä sikaria. eikä tajua kun sanotaan ettei voi polttaa jos tullaan käymään, kun minä ja mun vanhin ollaan allergisia/asatmaisia.

ilmottaav aan että hän saa tehdä omassa kotonaan mitä tahtoo. no arvatkaapas ollaankos käyty kylässä? Ja appi vielä ihmettelee miksei käydä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teillä haise pyykit pahalle?? ja leviäähän se sieltä kylppäristä muuallekkin.

Vierailija
4/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsena isän luona käydessä kärsin tunkkaisuudesta, vaikka isä silloin polttikin aina parvekkella, äitini pyynnöstä (ovat eronneet). Kyllähän se savu joka paikassa haisi vaikkei juuri silloin tupakka sisällä kärtsännytkään. Ainoa kurja muisto isästäni, muuten ok ihminen ja kiva isä! Ja lapsille tärkeä pappa.

Vierailija
5/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset käyvät edelleen hänen luonaan kerran-pari kuussa.

Eipä tulisi mieleenikään kieltää!

Altistus jää niin pieneksi, että vaarallisempaa on liikkua ruuhka aikaan keskustassa:(

Vierailija
6/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän ainoan tupakan. Oli sitten varmaan mukavaa mennä nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi