Saako luokkaavustajalla olla naamassa lävistyksiä??
Tai siis ku olen menossa haastatteluun,niin mietin et oisko fiksumpaa ottaa korut pois,mainita haastattelussa et on lävistyksiä naamassa mutta että voin olla pitämättä niitä töissä.
ala-asteelle ykkösluokalle ois luokkaavustajanpaikka.
Kommentit (17)
jos lapset repii vakuutus ei korvaa ap
myutta minäpä olenkin avustettavan lapsen äiti, enkä opettaja. Jos opettaja on mukana haastattelussa, ota ihmeessä ne korut pois.
Sen sijaan hakemusta kirjoitaessasi olisi ihan hyvä jos kirjoittaisit että "luokka-avustaja". Jooko?
Et voi kirjoittaa luokkaavustaja, siihen tulee viiva väliin, eli luokka-avustaja.
Riippuu kuinka monta lävistystä naamassa on. Itsellä kaksi näkyvää lävistystä naamassa ei ole ollut esteenä lasten kanssa työskentelyssä (teräviä piikkejä ei tietenkään voi olla mutta esim. renkaita ja palloja).
Oletteko te jotku oikeasti noin pilkun nussioita,että takerrutte joihinki kirjotusvirheisiin???Täytyy olla todella tylsää kotona,jos istutte koneella tsekkailemassa kirjoitusvirheitä.=)=)=)
RELAX,TAKE IT EASY:):):)
Joten säästyn siltä että pitäis tarkkaan miettiä miten kirjotan sen LUOKKAAVUSTAJAN=)=)=)
Mut onneksi täällä on noita ihmisiä joille ei koskaan,IKINÄ tule virheitä kirjoittaessa,teidän on hyvä sitte sieltä ruudun takaa tarkastaa toisten kirjoituksia=)=)Tuntekaa ittenne ylpeiksi tuostakin asiasta=)=)Mä en jaksa repiä ressiä tuommosesta asiasta.ap
jos ei siis omaa/tulevaa työnimikettään edes osaa kirjoittaa :-) Ja aikoo kouluavustajaksi. Siinä vasta oikeaa opettaja-ainesta!
Joten säästyn siltä että pitäis tarkkaan miettiä miten kirjotan sen LUOKKAAVUSTAJAN=)=)=)
Mut onneksi täällä on noita ihmisiä joille ei koskaan,IKINÄ tule virheitä kirjoittaessa,teidän on hyvä sitte sieltä ruudun takaa tarkastaa toisten kirjoituksia=)=)Tuntekaa ittenne ylpeiksi tuostakin asiasta=)=)Mä en jaksa repiä ressiä tuommosesta asiasta.ap
jos ei siis omaa/tulevaa työnimikettään edes osaa kirjoittaa :-) Ja aikoo kouluavustajaksi. Siinä vasta oikeaa opettaja-ainesta!
aina ei hoksaa ku kiireessä kirjottaa et mitä kirjottaa......mut onneks te katotte aina mitä kirjotatte,ja varmaan sata kertaa viel tarkastatte kirjotuksenki ettei vain löyvy virheitä=)=)
ja lapset, varsinkin erityistä hoitoa ja kasvatusta tarvitsevat lapset voivat REPIÄ lävistyksesi irti-
ja silloin SATTUA ihan oikeasti---
ajattele hyvä NUORI ihminen itseäsi ja työsuojelua...
t. ammattikasvattaja
mutta hänen pitäisi kyllä osata kirjoittaa se sana "luokka-avustaja" oikein...
lävistys naamassa. Jatkopesteihinkin pyydettiin, mutta olin jäämässä äitiyslomalle ja sen jälkeen vaihtamassa alaa.
jos lyhyeen tekstiin kirjoittaa noin väärin sanan kahdesti. Sivistymättömyyttä se on.
että nykyisin menisin haastatteluun ilman lävistyskorua, silloin olin vielä nuori ja omapäinen. Nykyään ei lävistystä enää edes ole.
lävistys naamassa. Jatkopesteihinkin pyydettiin, mutta olin jäämässä äitiyslomalle ja sen jälkeen vaihtamassa alaa.
...mutta jos ei osaa esim. työpaikkansa nimeä kirjoittaa tai omaa ammattiaan kirjoittaa, niin silloin olen kyllä jättänyt kaverin rannalle. Esim. meille haettiin taloussihteeriä. Yhdessä hakemuksessa luki, että "hallintoassistenttia". Voi hyvää päivää...
aika punkahtavan näköisenä. Mm. vihreä keesi, naamaläväreitä, niittivöitä, maalattu nahkarotsi.. ym. Arvatkaa sainko paikan?
myutta minäpä olenkin avustettavan lapsen äiti, enkä opettaja. Jos opettaja on mukana haastattelussa, ota ihmeessä ne korut pois.
Sen sijaan hakemusta kirjoitaessasi olisi ihan hyvä jos kirjoittaisit että "luokka-avustaja". Jooko?