Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskä ei anna lopettaa nykyistä harrastusta salilla käymiseen. Mitä teen?

23.07.2022 |

Eli olen siis 14v poika joka on parin kuukauden päästä 15v. Haluaisin lopettaa nykyisen harrastukseni eli salibandyn ja korvata salilla käymisen sillä. Iskä on sanonut, että voin lopettaa salibandyn jos alan harrastamaan jotain muuta ns. Kestävyysurheilua. Aina kun sanon, että haluaisin alkaa käydä salilla hän vastaa, että se ei riitä, koska tarvitsisin myös kestävyysurheilua. Olen kuitenkin sanonut, että kävisin salin ohella kavereiden kanssa pelaamassa korista, jalkapalloa yms. Voisiko joku auttaa, että mitä pitäisi sanoa, että voisin lopettaa salibandyn ja aloittaa salilla käymisen, kun täytän 15 vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän voi sinua pelaamaan pakottaa. Seisoskelet vain kentällä, niin sinut otetaan äkkiä pois pelistä. Viime kädessä päätät itse mitä et harrasta.

Vierailija
2/5 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi pakottaa pelaamaan, mutta siinä on oikeassa että kestävyysurheilu on tärkeämpää

ja salitreeni tukee sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitää treenata elämässään kolmea asiaa: kestävyyttä, lihaskuntoa ja joustavuutta. Tee tästä powerpoint-esitys isällesi, mukaan lähteet ja tutkimustietoa, plussat ja miinukset. Tee myös treeniohjelma. Lisää mukaan myös venyttely/jooga.

Vierailija
4/5 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juosta lenkkiä salin ohella. Tee joku lupaus sun treeniohjelmasta isälle, jos se helpottaisi iskää 😊

Vierailija
5/5 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä urheiluhulluja täällä on? Mun pojat harrasti pianoa, klarinettia, akustista kitaraa ja sähkökitaraa, piirtämistä ja partiota, lukemista ja shakkia. Urheilu oli sitä mitä koulussa oli. Ovat nyt noin 30-vuotiaita, terveitä, perheellisiä, työssä käyviä, mielellään pyörällä liikkeellä, kävelevät paljon.

Miksi joku 14-vuotias ei saa vaikka kokonaan jättää kaikkea urheilua pois? Mitä te oikein touhuatte, te kestävyyttä, lihaskuntoa ja joustavuutta ihannoivat ja lapsia samaan idioottisysteemiin pakottavat? Eikö YHTÄÄN hävetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi