Kun kuolemme...
Tunnistaako kukaan meitä enää luiden perusteella?
Kommentit (13)
Menemme Jeesuksen luokse taivaaseen tai saatanan luokse helvettiin. Yksinkertaista.
Ylleensä kuollut löydetään sen verran hyvissä ajoin että läheisten on helppo tunnistaa kuka on kyseessä...
Emmehän me mihinkään mene, edes uskovaiset. Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet jälleen tuleva! Tämä lausahdus pitää nykytieteenkin valossa täysin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Menemme Jeesuksen luokse taivaaseen tai saatanan luokse helvettiin. Yksinkertaista.
Lakkaamme olemasta. Yksinkertaista.
Taivaaseen. Jokainen näkee tämän eri tavalla. Olin kuolemassa teholla, ja näin kun huoneen kokoiset enkelit tuli ympärille.
51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu:
"Kuolema on nielty
ja voitto saatu".
55 "Kuolema, missä on sinun voittosi?
Kuolema, missä on sinun otasi?"
Vierailija kirjoitti:
51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu:
"Kuolema on nielty
ja voitto saatu".
55 "Kuolema, missä on sinun voittosi?
Kuolema, missä on sinun otasi?"
1. Korinttolaiskirje 15
Eikös se jossain ollut niin, että "viimeisenä päivänä minä olen teidät ylös nostava"
Eli siihen asti kristityt vain maatuvat missä maatuvat. Sitten zombeilevat, viimeisenä päivänä.
Itse uskon vain kompostoinnin ikuiseen kiertoon.
Olen eronnut kirkosta.Läheisiä ei kinosta elämäni oikeasti elämäni. Minut viedään ruumishuonelta poltetavaksi ,luut ne vastaava kun liha konen/mylly murskaataan sillä.Tuhkat uurnaan ja toivon viranomainen heittää tuhkani Harmajan majakan luokse .Siellä olevaan meri hautaan!!
...me muutumme. Aineen häviättömyydennlaki. Olemle samaa orgaanista ainetta , kuin mikä muu tahansa elävä organismi, rakennelma atomeista ja ioneista muodostuneita hiiliketjuja, vettä, jne. Ulkomuoto muuttuu osaksi maata. Sielusta en sano mitään, koska en siitä mitään tiedä, enkä uskalla arvailla ääneen vaikka jotain aavistelenkin. Sen asian saattaa tietää paremmin muut tietäjät, jotka tietää.
"Kun kuolemme...
Tunnistaako kukaan meitä enää luiden perusteella?"
"Uhrin tunnistamisessa uhrin hampaat tutkitaan ja mahdollisesti röntgenkuvataan. Tiedot kirjataan ylös, jonka jälkeen näitä tietoja verrataan kadonneeksi ilmoitettujen henkilöiden hammastietoihin. Täysin samanlaista hampaistoa ei ole, joten kun täysin samanlaiset tiedot löytyvät, uhri on tunnistettu. Esimerkiksi lähes jokaisen suomalaisen, lukuun ottamatta pieniä lapsia, hampaista on ainakin jonkinlainen tieto olemassa ja kirjattuna hammaskortteihin. Hammastarkastuksessa potilaan kaikki hampaat käydään läpi ja kaikki tieto niistä kirjataan ns. hammaskarttaan, usein otetaan myös röntgenkuvia, jotka antavat huomattavasti enemmän lisätietoa tunnistamistilanteessa."
Myös dna:ta voidaan yrittää saada luista, mutta se ei aina ole kovin helppoa tai mahdollista.
Sielusta nyt varmasti on mahdoton tunnistaa koska kukaan ei sellaista ole nähnyt eikä kukaan voi todistaa että sellaista edes on. Kaikki muut taivas ja helvettihöpinät jätän omaan arvoonsa, mutta jos ne jotakuta kuolemanpelossaan lohduttaa suotakoot se heille. Ehkä on helpompi sitten kestää se tosiasia että kukaan ei tänne todellakaan jää, eikä päivää ja hetkeä tiedä kukaan.
Siksi kannattaisi elää joka hetki mahdollisimman hyvin, uusintaa ei saa. Se vain on valtaosalta unohtunut.
"Tunnistaako kukaan meitä enää luiden perusteella"
Hmm. Ehkä meitä ei tarvitse tunnistaa kuoleman jälkeen? Toivotaan niin. Eihän tuollaista tarvita ellei kyse ole murhasta tai sodan uhrista, joka pitää tunnistaa. Ja silloin esim. hampaiden tai mahdollisesti säilyneen dna:n perusteella tietysti voidaan tunnistaa.
Mutta tavallinen ihminen kun kuolee niin nykyisin moni ottaa tuhkauksen, siitä ei jää edes luita. Mitäpä niillä enää tekee.
Jää vain haamuja ja vanhoja hassuja kirjoituksia tänne av:lle kummittelemaan.