Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus ei vastaa viestiini hepll

15v. tyttö
22.07.2022 |

Tosiaan oon ollu nyt jo pari vuotta ihastunu yhteen mun luokan poikaan. Sen kaverit kiusottelee välil sillee meit molempii toisistamme, et esim bilsassa meijät laitettiin istuun vierekkäin nii sen yks kaveri rupes heti huutelee kaikkee "uu" jne. Ja rupes jotai hymyilee ja virnuilee meille.. Muitaki tämmösiä tilanteita on ollu. Tää kyseinen poika pyys mua myös tanssimaan kun meillä oli koulussa tanssiaiset,kuulin myöhemmin sit mun kaverilta et tän pojan kaveri oli kuulemma sanonu hänelle et tää mun ihastus olis toivonu että pyytäisin häntä tanssimaan. En sitte tiiä oliko totta...
Se kans vilkuilee mua aina sillee vähän väliä jos nähään jossain. Ei kauheesti puhuta mutta luulen et johtuu ihan siitä et kumpikaa ei uskalla puhuu(ite en ainakaa)
Mutta siis tosiaan laitoin tälle pojalle viime yönä viestin jossa kerroin et mulla ois hänelle yks juttu kerrottava(laitoin yöllä koska jostain syystä ajattelin et se ois parempi lol en tiiä kui) Tää poika ei kuitenkaa oo vastannut kyseiseen viestiin, enkä tiiä onko ees nähnyt sitä. Pojalla ei ole ees mun numeroa, eikä hän käytä wappia tai mitään someja, vähän hankalempi tapaus sitte tosiaan. Eli lähetin hänelle tekstiviestin eikä siitä näe että onko hän sitä lukenut....
Nii voisko joku kertoo että mitä tää nyt tarkottaa ku kaverit sano että ehkä se ei vaan uskalla vastata, mut ku tässä nyt about 20h odotellu nii luulis että, vaikka ois kuinka peloissaan mut kiinnostunu kumminkin nii vastais edes jotain... Anteeks jos on epäselvä teksti xd. Ainiin oon 15v. sitte

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, se ois jo vastannut jos kiinnostaisi.

Ps. Kannattaa nukkua yöllä.

Vierailija
2/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko siihen tekstariin nimesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta aisaakeli kun muistuu oma nuoruus mieleen ja se kutkuttava tunne kun näki edes vilauksen ihastuksesta. Mulla väheni 9-luokalla poissaolotkin täysin, kun halusin välttämättä nähdä sen tyypin. Ei meistä koskaan mitään tullut, mutta loppuelämäni muistan hänet.

4/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko siihen tekstariin nimesi?

Juu tottakai laitoin

Vierailija
5/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen laatima provo, on tämä aloitus

Aikuista lapsettaa. Ja pahasti!

Vierailija
6/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmääkin tyhmempi trollaus.

7/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen laatima provo, on tämä aloitus

Aikuista lapsettaa. Ja pahasti!

Sori, mut tää on iha oikee juttu....

Vierailija
8/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa asioiden mennä vaan omalla painollaan. Se on hyvä merkki että poika pyysi sinua tanssimaan ja osoittaa että hän pitää sinusta.

Vierailija
9/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se odottaa, että kerrot sille tekstarina tai ehdotat että voisitte nähdä jossain?

Jos tuntuu helpommalta, laita tekstari. Niin mä kerran vuosia sitten tein, vaikka se ei johtanutkaan sitten mihinkään ja tavallaan jossain kohtaa lähdettiin täysin eri suuntiin.

Joskus toinen osapuoli saattaa jännittää tosi paljon, eikä sen takia vastaa. Voit varmistaa ensimmäiseksi onko varmasti tämä numero (*nimi*) - tyypin. Jos tiedät hänen iän ja luokan, voit varmistaaksesi kysyä niitä, jotta henkilö on varmasti hän.

Joskus jokin numero on saattanut mennä väärin, ja viestin saaja on ehkä ihmeissään, eikä sen vuoksi tule minkäänlaista reagointia.

10/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se odottaa, että kerrot sille tekstarina tai ehdotat että voisitte nähdä jossain?

Jos tuntuu helpommalta, laita tekstari. Niin mä kerran vuosia sitten tein, vaikka se ei johtanutkaan sitten mihinkään ja tavallaan jossain kohtaa lähdettiin täysin eri suuntiin.

Joskus toinen osapuoli saattaa jännittää tosi paljon, eikä sen takia vastaa. Voit varmistaa ensimmäiseksi onko varmasti tämä numero (*nimi*) - tyypin. Jos tiedät hänen iän ja luokan, voit varmistaaksesi kysyä niitä, jotta henkilö on varmasti hän.

Joskus jokin numero on saattanut mennä väärin, ja viestin saaja on ehkä ihmeissään, eikä sen vuoksi tule minkäänlaista reagointia.

no sain numeron parhaalta kaveriltani joka nimen omaan yritti saada mut kertoo ihastuksel, mut en tiedä onko vähän awkward jos ei ookkaa kiinostunut musta ja sit meen heti sanoo perään et tykkään hänestä vaikkei ees vastannu mun viestiin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi