Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa huvittavaa aamulla, meil oli vieraita kylässä ja yöllä olin menossa vessaan , niin siellä

Vierailija
21.10.2006 |

olohuoneen lattialla ystäväni otti mieheltään suihin, minusta aika noloa . Itse en tekisi niin vieraissa paikoissa, aamulla mua huvitti todella paljon kun kysyin et nukuitteko hyvin , sanoivat joo tosi hyvin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pessyt tekstiilit todella huolellisesti. Miksei ne huomanneet sinua.

Vierailija
2/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuollaisista etupäässä mieleen vaan esittäminen. En kyllä ymmärrä miksi joku haluaa esittää että katsot meillä harrastetaan seksiä, mutta silti tulee mieleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen tietää, että (yleensä) parisuhteessa harrastetaan seksiä, mutta en silti haluaisi nähdä ystävieni sitä tekevän!

Vierailija
4/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on, että pariskunnalle seksi maistuu kuin ei. Eikä ap:n teksti nyt niin järkyttyneeltä vaikuttanut!

Ehkäpä nämä kauhistelijat voisivat kertoa vierailleen etukäteen, että " meillä ei sitten saa harrastaa seksiä" . :)

Vierailija
5/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa vaan olla kateellinen! Samoin useimmat vastaajat...

Mikä vika siinä on, että toiset vaan tykkää harrastaa seksiä muuallakin kuni omassa sängyssä? Huomattavasti kiihtottavampaa se onkin kaikkialla muuaalla, mutta av-palstan hernettä ehkäisyvälineenä käyttävät siveät pikkurouvathan ei siitä mitään tiedä!

Vierailija
6/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sä lukemaasi?

Vierailija
7/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, tuo oli paras teinikirjoitus, mitä olen lukenut tällä palstalla pitkään aikaan;DDDDD

Vierailija
8/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmasti sitten tiukkapipo ja vanhanaikainen, kun en ymmärrä miksi pitää sekstailla _näkyvällä_ paikalla vierailla ollessa. Eri asia on, jos nukkuu erillisessä vierashuoneessa eikä siten, että isäntäväki saattaa ohikulkeissa huomata touhut. Mitä jos perheen lapsi olisikin vessareissullaan nähnyt seksipuuhat?

Vierailija
9/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mennyt sinne sekaan vain saamaan kimppakivaa. Ap on kateellinen kun ei kehdannut mennä nuoleskelemaan kaverinsa pimpsaa ja ottaan sen mieheltä suihin.

Kipitti käsi housuissa impotentin miehensä viereen kateellisena kun kaveri saa kunnon melaa.

Vierailija
10/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku näyttää justiinsakin sen kohdan AP:n TEKSTISTÄ, josta voi lukea kateutta. Lähinnähän muutama ketjuun vastannut näki asian etovana/tuomittavana/näyttämisenhaluisena, ei ap...

Itse olen kanssa sitä mieltä, että suuseksi vieraassa paikassa on juuri siksi kiihottavaa, että kyse on vieraasta paikasta ja pienestä yllätetyksi tulemisen pelosta. Viimeksi otin mummoni peräkammarissa mieheltäni suihin ja vieläkin värisyttää ajatus siitä...Jos joku kaverini meillä vetäisi yökylässä mieheltään poskeen ja sattuisin sen vessamatkallani todistamaan, niin saattaisin kyllä ap:n tapaan vähän huvittua tästä (ehkä kiihottuakin, kuka tietää). Siis huvittua siitä, että satuin juuri paikalle ja heidät puuhistaan yllätin. Saattaisin jopa aamulla ihan varta vasten kysyä, että tuliko nukuttua hyvin. Miksi tähän liittyy teidän mielestänne tuomitsemista tai kateutta?

Vierailija
11/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ottaisin mielelläni suihin kaverin olkkarissa. On mahtava kuvitella, kuinka paras ystäväni yllättäisi meidät ja näkisi, kuinka minua pamputetaan kunnolla.

Me ollaan miehen kans nussittu aina anoppilan olohuoneessa. Voihkin aina kovasti, koska minua kiihottaa ajatus, että miehen isä tulisi ja yllättäisi meidät.

Vierailija
12/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraille tarjotaan kylässä ona makuuhuone, voi siellä tehdä kaikkea sitä mitä kotonakin tekee makuuhuoneessa. Jos majoitutaan isäntäperheen olohuoneen lattialle, tilaan joka on yhteiskäytössä, ei tällainen seksi ole kohteliasta ja oikeassa paikassa. Jos ylitsepääsemättömät panohalut iskevät kylässä, voi aivan hyvin hiipiä vessaan lukkojen taakse imeskelemään.

Vierailija
13/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se yöllä tapahtu, niin vieraat tietenkin olettavat että isäntäväki nukkuu.

Vierailija
14/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vieraille tarjotaan kylässä ona makuuhuone, voi siellä tehdä kaikkea sitä mitä kotonakin tekee makuuhuoneessa. Jos majoitutaan isäntäperheen olohuoneen lattialle, tilaan joka on yhteiskäytössä, ei tällainen seksi ole kohteliasta ja oikeassa paikassa. Jos ylitsepääsemättömät panohalut iskevät kylässä, voi aivan hyvin hiipiä vessaan lukkojen taakse imeskelemään.

Vierailija
15/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ehkä voinut tokaista ohimennessäni jotain tuollaista kuin laitoin otsikkoon. Siitäpäs se hihitys olisi sitten alkanut ja olisi tullut heillekin tavallista suihinottoa ikimuistoisempi kokemus. Riippuu tietenkin siitä, miten hyvistä kavereista on kysymys...

Vierailija
16/16 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tuota voisi ymmärtää, enkä todellakaan olisi kateellinen, tuntisin vaan suurta myötähäpeää. Minusta seksipuuhat eivät ensinnäkään ole muiden aikuisten katsottavaksi, eivätkä varsinkaan lasten, jotka saattavat mennä yöllä vessaan. Minusta kyse on ihan vain toisten ihmisten huomioonottamisesta, ja siitä, että jossakin menee raja, mikä on korrektia, mikä ei, ja itsekkyydelläkin on jokin raja.