Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole rakkauden arvoinen, koska en ole tarpeeksi menestynyt elämässäni

Vierailija
22.07.2022 |

Onko palstalla naisia, jotka on tehneet videossa mainitun sosiaalisen kokeen, eli esittäneet miestä netissä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oo kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta incelpaska harmillisesti.

Vierailija
4/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se todetaankin ton videon kommenteissa monen toimesta, naiset vaatii miehiä näyttämään tunteitaan, ja sitten kun mies niin tekee, joutuu pilkan ja haukkumisen kohteeksi.

Vierailija
5/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuollainen olo. Kun ei ole työtä, ei ole ikäänkuin paikkaa yhteiskunnassa. On arvoton.

Työ on tärkeä osa ihmisen identiteettiä.

Vierailija
7/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut esteenä seurustelulle tuo työelämän sotkuisuus. Ulkoisesti olen viehättävä ja muutenkin hauska ja fiksu. Mutta sitten tapailumiehillä on alkanut tökkiä se, etten ole käynyt kunnon töissä.

Minulla on ollut muita suunnitelmia. He eivät ole ymmärtäneet. Teen taiteellisia projekteja. Periaatteessa ammattini on hyvä ja mielenkiintoinen, jos olisin menestynyt.

Vierailija
8/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voisi sanoa, etten ole ollut rakkauden arvoinen, koska en ole tarpeeksi kaunis ts. liian ruma.

Vierailija
9/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut esteenä seurustelulle tuo työelämän sotkuisuus. Ulkoisesti olen viehättävä ja muutenkin hauska ja fiksu. Mutta sitten tapailumiehillä on alkanut tökkiä se, etten ole käynyt kunnon töissä.

Minulla on ollut muita suunnitelmia. He eivät ole ymmärtäneet. Teen taiteellisia projekteja. Periaatteessa ammattini on hyvä ja mielenkiintoinen, jos olisin menestynyt.

Mutta en sitten ole halunnutkaan olla ihmisten kanssa, jotka eivät ymmärrä minua. Toisinsanoen eivät ole tarpeeksi älykkäitä.

Jotenkin miehet kuvittelevat, että kun ei käy töistä, niin on automaattisesti rahan perään.

Minä olen halunnut vain olla ja tehdä omia juttujani.

Vierailija
10/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en sitten ole halunnutkaan olla ihmisten kanssa, jotka eivät ymmärrä minua. Toisinsanoen eivät ole tarpeeksi älykkäitä.

Jotenkin miehet kuvittelevat, että kun ei käy töistä, niin on automaattisesti rahan perään.

Töitä mitä olen tehnyt, niin ovat siivoustyötä ns. paskaduunia. Mutta minä olen valinnut ne. Olen halunnut säästää aikaa ja jaksamista omiin projekteihin.

Vierailija
11/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se todetaankin ton videon kommenteissa monen toimesta, naiset vaatii miehiä näyttämään tunteitaan, ja sitten kun mies niin tekee, joutuu pilkan ja haukkumisen kohteeksi.

Samalla tavalla kuin miehet toivovat ettei nainen olisi liian tunteellinen. Ensimmäisenä miehen pitää silti olla jollain lailla miehekäs ja naisen naisellinen. Viehättävä ja haluttu ihminen voi esittää tuollaisia lisätoiveita.

Vierailija
12/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on älystä kiinni. Iso osa ihmisistä haluaa esim. ostaa kodin ja matkustella kumppanin kanssa, jolloin taloudellisella tilanteella on merkitystä. Toki jokainen saa elämällään tehdä mitä haluaa.

Vierailija
13/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se väärin, jos olen halunnut olla parempi kuin vanhempani? Että työni olisi ylitse rahanansainnan, jotain enemmän? Suurin osa ihmisistä käy töissä rahan takia. Minä olen halunnut pystyä parempaan, vaikka sitten ilman parisuhdetta ja mitään. Edelleen keski-ikäisenä pysyn kannassani.

Tätä asiaa on ihan helvetin vaikea ymmärtää.

Vierailija
14/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on älystä kiinni. Iso osa ihmisistä haluaa esim. ostaa kodin ja matkustella kumppanin kanssa, jolloin taloudellisella tilanteella on merkitystä. Toki jokainen saa elämällään tehdä mitä haluaa.

Olen tapaillut jotain miljonäärejäkin, joilla on ollut vaikeuksia ymmärtää tätä asiaa. En ole pyytänyt rahaa. Eivät ole hyväksyneet / ymmärtäneet tätä kokonaiskuvaa.

Ymmärrän tuon tekstisi, että keskiluokkaan tämä elämäntapa ei sovi. Sitten joko tosi köyhä ymmärtää ja itsekin samanlainen. Tai sitten niin överirikas, että pystyy rahalla ostamaan ihan kaikkea.

Vierailija
15/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tuollainen olo. Kun ei ole työtä, ei ole ikäänkuin paikkaa yhteiskunnassa. On arvoton.

Työ on tärkeä osa ihmisen identiteettiä.

Niin, ja sitten siirrytäänkin katsomaan minkä verran saa palkkaa, onko vakituinen duuni, löytyykö autoa, millainen irtaimisto yms.

Ei täällä vaan jää paskaduuneista mitään näyttämisen arvoista käteen.

Vierailija
16/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton videon tekijä on muutes naimisissa oleva lääkäri.

Vierailija
17/17 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä video.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä