Mursujen Aihe vapaa-palsta.
Kommentit (28)
Miks mulla on tällaiset hirveet pitkät hampaat, kukaan ei pidä musta, lähden vetään täältä..
Onko mitään mitä näille voi? Anyone?
voisiko joku huippuvuorilla asuva tehdä minulle grönlannin kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten mursua joka tekisi minulle grönlannin kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi huippuvuorilla tai novaja zemljassÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle grönlannin kansallispuvun?
Riittääkö 200 grammaa kalaa mursua kohden?
Kömmin jonkun venelaiturille ja se meni rikki jatkoin häpeissäni matkaa mutta väärään suuntaan.
Paljinks tällainen 25 v mursudaami voi painaa, paljon on liikaa? Ja missäpäin on parhaat jäbät ;)
Mursu-uros söi poikasten simpukat.
Vierailija kirjoitti:
Training Time with our Walrus
SLURPS!
Miksei Stenalle annettu ruokaa? Petoeläimet vain tökki kepeillä raukkaa eikä antanut ees syödä.
Pesettekö simpukanlihan ennen kypsennystä?
Vierailija kirjoitti:
Training Time with our Walrus
Tuon oikeanpuolimmaisen voisin ottaa lemmikikseni!
Mihin hittoon se Pena on taas kadonnut?
Woke1: Pitäis keksiä jotain, mikä vie ihmisten huomion. Jotain konkreettista ja kaoottista. Suurta muttei mahdotonta, ihanaa ja kamalaa, kärpästä josta voisi tehdä härkäsen... Mitä se "kärpänen" voisi olla?
Woke2: Oisko MURSU?!
Käyttääkö pikkumursunne kuriksia kuukkiluokalla?
Kyllä normaali peniksen pituus on ainakin se 80 cm, ei mikään 60- senttinen myös riitä mihinkään. (Mursujen siittimet ovat keskimäärin 63 cm)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaali peniksen pituus on ainakin se 80 cm, ei mikään 60- senttinen myös riitä mihinkään. (Mursujen siittimet ovat keskimäärin 63 cm)
Asko mursu vauhdissa 😂
🐟