Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsikato on taas täällä. Johtuuko etätyön vähenemisestä?

Vierailija
21.07.2022 |

Ihmisillä on enemmän energiaa vapaa-aikaan, kun turhat työmatkat puuttuvat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, tai sitten maailman tilanne mietityttää liikaa. Onneksi ja vihdoin.

Lisääntymisestä pitäisi sakottaa.

Vierailija
2/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-piikki steriloi muttei siitä sen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, k piikkihän se

Nimim. Monterimenkat jatkuu, nykyisin käytän lasten vaippaa ensimmäiset kaksi vuotopäivää

Vierailija
4/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

srgser kirjoitti:

Okei. Mun lähipiirissä on syntynyt vauvoja/ odotetaan vauvaa syntyväksi 15 pariskunnalle. Kaikki ottaneet k-piikin. Että se siitä sterilisaatio-fantasiasta :D

Vierailija
5/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

srgser kirjoitti:

Okei. Mun lähipiirissä on syntynyt vauvoja/ odotetaan vauvaa syntyväksi 15 pariskunnalle. Kaikki ottaneet k-piikin. Että se siitä sterilisaatio-fantasiasta :D

"Mun lähipiirissä", onpa taas empiirinen tutkimus.

Vierailija
6/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

srgser kirjoitti:

Joo minullakin muutama lapsettomuudesta kärsinyt pari on saanut lapsen aluille k-piikin jälkeen joten....

Vierailija
7/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

srgser kirjoitti:

Ohis, mutta oliko jotain empiiristä tutkimusnäyttöä sterilisoivista koronapiikeistä? :D

Vierailija
8/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

srgser kirjoitti:

Ja sulla siis ilmeisesti olisi antaa luotettavaa tutkimusnäyttöä tästä aiheesta?

Vierailija
9/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten määrä vähenee väkisinkin. Joko hyvällä tai pahalla. Toivottavasti vähenisi hyvällä eli ihmiset itse tajuaisivat vähentää lisääntymistä pian ja paljon.

Jotkut itsekkäät talipäät lykkivät kakaroita maailmaan ihan surutta. Kadulla kun tulee nelilapsinen perhe vastaan, tekisi mieli kysyä, oletteko tyhmiä vai itsekkäitä vai sekä että.

Vierailija
10/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän yksi syy ole tässä:

Lapsia syntyi paljon vuonna 2021. Noista äideistä suurin osa ei saa lasta vuonna 2022, ellei sitten lapset synny tosi pienellä ikäerolla. Raskaus kestää sen 9 kk, joten kun viime vuonna synnytyksiä oli paljon, niin ei samanlaista piikkiä voisi heti olla tulossakaan.

Vierailija
11/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

srgser kirjoitti:

Ohis ja eri, mut onhan toi 15 jo iso luku. Sitäpaitsi, mistäään virallisista lähteistä et löydä tilastointia siitä, kuinka moni piikin ottanut on tullut sen jälkeen raskaaksi.

Mutta suuri osa hedelmällisessä iässä olevista suomalaisista sen otti.

Ja btw, itsekin tunnen kymmenkunta pariskuntaa, joille on joko jo syntynyt vauva, tai syntymässä tämä vuonna. Kaikki ottaneet vähintään yhden piikin.

Vierailija
12/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikato on ollu täällä jo vuodesta 1950 alkaen, korona aikana ei kyllä mitään vauvabuumia ollut edes, syntyvyys ei noussut kuin 0,1 ja sitä ei voi buumiksi sanoa.

Vierailija
13/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se piikki steriloi, sen sijaan tietyt ongelmat sikiöissä ovat lisääntyneet paljon. Mutta THL meni jo ja "korjasi" omat tilastonsa, takautuvasti vuoteen 2019 saakka. On se jännä miten nopeasti viranomainen voi tuhota luottamuksen itseensä.

Vierailija
14/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kpiikki tappoi 80% lapsista raskaana olevilta naisilta. Steriliteetti kivana plussana. Plus tietty sponttaanit kuolemat.

Vierailija
15/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-piikit vaikuttaneet vastasyntyneiden kuolleisuuteen ja epämuodostumiin sekä sydän- ja aivoperäisiin sairauksiin.

Niin ja valitettavasti myös keskenmenoihin ja raskautumiseen. Ei kai yhteyttä syntyvyyden laskuun tarvitse kovin kaukaa hakea jos yhtään ajattelee omilla aivoillaan.

Vierailija
16/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin este lasten syntymiselle on naisten nirsous.

Ja nirsoudella en tarkoita sitä, että yritettäisiin löytää tarpeeksi kiltti ja kunnollinen vastuullinen mies vaan painotetaan täysin epäolennaisia asioita kuten miehen geenikomeus, pituus, status, läpänheittokyky ja muut alfa-piirteet. Kun miehessä painotetaan seksikipinää niin saadaan kyllä pöksyt märäksi mutta ei hyvää isää.

Vierailija
17/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jo kolmannesta keskenmenosta ja kaikki k-piikin ottaneita, vähintään 1 piikki. Tilastoidaankohan näitä mihinkään?

Lisäksi tiedän paljon naisia, joille tullut kuukautishäiriöitä k-piikkien jälkeen.

Asia vaatisi paljon lisää tutkimista ja avointa tiedottamista.

Vierailija
18/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kpiikki tappoi 80% lapsista raskaana olevilta naisilta. Steriliteetti kivana plussana. Plus tietty sponttaanit kuolemat.

Ja miehiltä lähti penis lentoon.

Vierailija
19/19 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajikato huolettaa huomattavasti enemmän, lapset ei ihan heti maailmasta lopu.