Aito ja oikea asiakaspalaute.
Se annetaan asiallisesti, rauhallisesti ja ystävällisesti. Siihen ei kuulu huutaminen, riehuminen ja haukkuminen.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja sitten ihmetellään kun aspat ovat muikkuja.
Palvelun laadun määrittelee asiakas itse. Jos mulle tulisi joku möykkäämään niin jännästi alkoikin kahvi paussi.
Mielenosoitus ilkeitä asiakkaita kohtaan olisi paikallaan. Typerät asiakkaat voivat asioida netissä jos normaali ja ystävällinen asiointi tuottaa vaikeuksia.
Mutta kun MINÄ olen asiakas ja MINÄ maksan sinun palkkasi, niin kyllä MINULLA on oikeus käyttäytyä niin kuin MINÄ haluan!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun MINÄ olen asiakas ja MINÄ maksan sinun palkkasi, niin kyllä MINULLA on oikeus käyttäytyä niin kuin MINÄ haluan!
No ei todellakaan ole. 😄 T. Asiakaspalvelija
Jep. Aina kun asiakas kirjoittelee nettiin ja mustamaalaa firmaa niin jännästi asiakas unohtaa mainita oman osuuden. Miksi?
Missä niitä normaaleja asiakaspalvelijoita sitten on? Kyylätään kaikkia asiakkaita jo valmiiksi naama norsunvitulla, niin kai se nyt on vaikeeta sitten suoriutua ilman konfliktia siitä muutaman tunnin työpäivästä. Asiakkaat ei palvo ja jumaloi, oi-voi.
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä normaaleja asiakaspalvelijoita sitten on? Kyylätään kaikkia asiakkaita jo valmiiksi naama norsunvitulla, niin kai se nyt on vaikeeta sitten suoriutua ilman konfliktia siitä muutaman tunnin työpäivästä. Asiakkaat ei palvo ja jumaloi, oi-voi.
Sitten on näitä asiakkaita jotka on unohtaneet lääkkeensä aamulla
Terv Asp
Päin vastoin: esim itse huudan nee**kkeri/-hitlerijuttua PÄIN NÄKÖÄ ja takuulla täysillä pienestäkin lapsuksesta.
Ap:tä läimisin pönttöön dipatulla puhelinluettelolla päin näköä, sen verran raskaan oloinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. 😄 T. Asiakaspalvelija
Sarkasmin ymmärtämisen taito...
-eri
Sillai, jos asiakas on törkeä, niin todellakaan tarvitse kuunnella päällepuhumista, ivallista puhetta yrityksestä tai asiakaspalvelun toiminnasta, haukkumista.. ilkeilyä,.. v*ttuilua tai muuten mulkeroa, halveksivaa, uhkailua, alistavaa käytöstä. Kyllä on ymmärretävää, että asiakas saattaa olla paineen alla, vihainen, pettynyt, kun joku asia ei ole mennyt kerralla nappiin tai on ilmennyt jonkin sortin aihe reklamaatioon.
Kiukkuilu ja huono käytös ei koskaan paranna asiaa, vaan yleensä pahentaa.
Aina voi mennä toiselle yritykselle ostamaan, jos kokee palvelun paremmaksi toisaalla. Kannattaa miettiä ensin, onko omassa käytöksessä jotain parannettavaa tai onkohan joku erityinen syy miksi tekee mieli raivota. Todennäköisesti toisenlaisessa mielentilassa ko palautteen tai reklamaation anto olisi hoitunut paremmin ja ei olisi tullut raivottua asiakaspalvelijalle.
Tuskin kukaan TAHALLAAN kiusaa asiakasta tai yrittää viivytellä jonkun asian hoitamista, koska kyseessä on joku tietty asiakas. Tai piilottelee jotain asioita...
Mutta ,,, ainahan on näin asiakaspalvelijana hyvä antaa joskus asiakkaiden saada heidän hetkensä ja tehdä heistä maailman napoja sekä parempia ihmisiä raivokohtauksineen...
Ihmisen tulee saada tuntea olonsa tärkeäksi ja merkitykselliseksi aika-ajoin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin: esim itse huudan nee**kkeri/-hitlerijuttua PÄIN NÄKÖÄ ja takuulla täysillä pienestäkin lapsuksesta.
Ap:tä läimisin pönttöön dipatulla puhelinluettelolla päin näköä, sen verran raskaan oloinen kaveri.
Sitten heräsit.
Tämä aloitus oli yksi asiallisimmista. Tästä on hyvä puhua. Ei minun mielestäni vaikka kuinka olisi paha päivä niin sitä ei saa purkaa aspaan. Tehkää kotona mitä lystäätte, mutta älkää tulko pilaamaan myös muiden päiviä.
Miltähän näistä asiakkaista tuntuisi jos menisin heidän työpaikalle ja kotia huutamaan ja riehumaan. Varmana olisi kivaa. Meidän asiakaspalvelijoiden pitää kuulemma sietää kaikki paska mitä asiakkaalta tulee. Ovat väärässä.
Asiakkaat vois pikkuhiljaa mennä itseensä! Todella törkeää välillä käytös!! 😡
Miksiköhän ihmiset niin mielellään jakaa sen huonon palautteen helposti, mutta hyvä asiakaspalvelu kummasti monelta tuppaa unohtumaan 🤷🏻? Ei saisi vissiin kiittää hyvästä palvelusta, ettei se aspa tai jänen esimiehensä vallan ylpisty! Niin tyypillistä suomalaista mielensäpahoittaja-käytöstä.
Tämä. Ja sitten ihmetellään kun aspat ovat muikkuja.