Mitä mieltä olette naisesta joka antaa helposti tinderissä.
Olen antanut pillua tuntemattomille ja imenyt k. Tekeekö se minusta h.....n. ilmaitteeksi tietysti annoin.
Kommentit (32)
Mukava nainen. Paneehan ne miehetkin ketä vaan.
Taidat vääristellä kun sanot, että olet antanut piIIua. Luulen, että olet kuitenkin ottanut kuIIia.
Miten sinä siellä Tinderissä pystyt panemaan?
Seksistä tykkäävät naiset ovat ihania!!!
Sitä vartehan sinne profiili tehdää, että saisi seksiä. Ihmettelen vaan, että jotku ihmiset kuvittelee löytävänsä sieltä elämänsä rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nää tiijä tinterin ihmeellistä maailmaa. Kyllä ennen oli kurjaa kun ei ollut tinteriäkään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla miespuolinen...
Siis miesoletettu.
Tinderistä ei ole valittamista. Eron jälkeen ole tavannut useita nuorempia miehiä ja pitänyt.
N48
On niin lyhyt avausviesti että on vaikea päätellä mitä oikeastaan tarkoitat ilmaisulla "Tekeekö se minusta h.....n."
A) Jos kysyt saatko maineen helppona, niin ehkä. Mitä se sitten haittaa on eri kysymys.
B) Jos kysyt luuleeko joku sinun myyvän ko. palvelua, niin itse sanot että et.
C) Jos kysyt mitä mieltä minä olen toiminnastasi, mistä ei kannata olla kiinnostunut, niin kunhan huolehdit ehkäisystä ja vastapuoli tietää, missä mennään, niin pidä hauskaa.
No sitä vartenhan Tinder on.
Olen tavannut monia kymmeniä naisia Tinderin kautta ja 95% näistä antaa pillua ensitapaamisella. En minä ainakaan ole Tinderiä käyttänyt ensisijaisesti mihinkään muuhun kuin seksiseuran tilaamiseen kotiin ja siihen kyseinen sovellus toimii erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut monia kymmeniä naisia Tinderin kautta ja 95% näistä antaa pillua ensitapaamisella. En minä ainakaan ole Tinderiä käyttänyt ensisijaisesti mihinkään muuhun kuin seksiseuran tilaamiseen kotiin ja siihen kyseinen sovellus toimii erittäin hyvin.
Olet varmaan huonoa seksiseuraa naiselle. Oletan. Oma tyydytys vain tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa tyhmempi ihminen tekee oletuksia. Minun ei tarvitse edes olettaa, että olet heikkolahjainen, kun kerrot sen avoimesti itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää ovat tulleet pyytämään. Olit siis väärässä. Tsemppiä kuitenkin jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nää tiijä tinterin ihmeellistä maailmaa. Kyllä ennen oli kurjaa kun ei ollut tinteriäkään.
Tiedän kyllä, mutta Tinderhän on viestintäväline, ei siellä pysty panemaan. Tavatessahan sitä vasta pannaan.
Hyvää mieltä olen. 95% Tinderissä olevista naisista antaa tosi harvoin ja se on syy miksi he ovat sinkkuja ja joutuneet tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää mieltä olen. 95% Tinderissä olevista naisista antaa tosi harvoin ja se on syy miksi he ovat sinkkuja ja joutuneet tinderiin.
Loistava kommentti. Tämän kun naiset ymmärtäisivät, niin sinkkuus olisi vähäisempää, tai ainakin kaikilla olisi kivempaa.
Hyvä että ilmaiseksi. Et ole maksullinen. Jatka vain.