Polyamoriasta
Minut huijattiin polyamoriseen suhteeseen. Alistuin seksuaaliseen ja mentaaliseen hyväksikäyttöön, alistamiseen ja väkivaltaan. Kun minut oli imetty tyhjiin niin jätettiin. En tiedä miten pääsisin tästä yli. Haluaisin vain kuolla pois. Tiedän etten kelpaa kenellekään ja olen täysin arvoton. Avauduin ensimmäistä kertaa elämässäni sille ihmiselle itsestäni, olin hänelle seksilelu ja jännä karkki, mutta sekin oli parempaa kuin yksinäisyys ja tyhjyys.
Kommentit (10)
Polyamoristen mielestä minä olen syypää. Itse tein valintani siihen ihmiseen tutustua, luottaa ja tukeutua. Ei olisi pitänyt ja nyt en saa enää elämääni korjattua.
ikäväjuttu, kurja kuulla.
ettet vaa kuitenki erehtyny tosta (uskon-)lahkon nimestä? ei oo mitää polymoorikirkkoo.tms ihan joku katoline-, luterine-, tai lesta.dio.laine.tms kirkkolahko vois iha hyvin sopii tuoho sinun kurjaantekstiin:
'alistamista,väkivaltaa henkistä-fyysistä, itsetunnon vienti ja itsemurha-ajatukset seksuaalistahäpeää'.
en tiedä. ehkä voitpäästä irti ja saada jotain toverikeskusteluja aiheesta tietävien kokeneide kaa?
lycka till vaa. onnee sinne sulle!
outoa on kirjoitti:
ikäväjuttu, kurja kuulla.
ettet vaa kuitenki erehtyny tosta (uskon-)lahkon nimestä? ei oo mitää polymoorikirkkoo.tms ihan joku katoline-, luterine-, tai lesta.dio.laine.tms kirkkolahko vois iha hyvin sopii tuoho sinun kurjaantekstiin:
'alistamista,väkivaltaa henkistä-fyysistä, itsetunnon vienti ja itsemurha-ajatukset seksuaalistahäpeää'.
en tiedä. ehkä voitpäästä irti ja saada jotain toverikeskusteluja aiheesta tietävien kokeneide kaa?
lycka till vaa. onnee sinne sulle!
Ihan seksuaaliterapeuttien neuvoista menin tuohon sotkeutumaan. Eräänlaista ideologista aivopesua sekin tietysti oli kun eivät minua todesta ottaneet, vaan monisuhteisuutta tuputtivat.
Ei siinä ole mitään uutta etteikö seksuaaliterapeuttien neuvoista voisi tulla huonoja ja rikkovia seurauksia.
Polyt ovat itsekkäitä hyväksikäyttäjiä. Mitä menit sellaiseen sotkeentumaan?
Joo toi taitaa olla jopa muotia nykypäivänä. Naiset ehdottavat sitä miehille. Kertovat elävänsä polyamorisessa suhteessa. Ja sanovat halu ansa seksiä sinun kanssasi. Olen aina kauniisti kieltäytynyt veron ut johonkin tyhmään teko syyhyn kun tapaan naisen joka. Joka Kertoo elävänsä poly suhteessa.
Haluaisin antaa nyrkkipanoja. Vaimo ei suostu. Olisiko polyamoria ratkaisu ongelmiini?
Vierailija kirjoitti:
Joo toi taitaa olla jopa muotia nykypäivänä. Naiset ehdottavat sitä miehille. Kertovat elävänsä polyamorisessa suhteessa. Ja sanovat halu ansa seksiä sinun kanssasi. Olen aina kauniisti kieltäytynyt veron ut johonkin tyhmään teko syyhyn kun tapaan naisen joka. Joka Kertoo elävänsä poly suhteessa.
Samanlaiseen olen törmännyt. Nykyään ymmärrän olevani sen verran arvokas etten moisiin jakorasioihin enää kajoa.
Kuulostaa että ongelmana ei ollut varsinaisesti polyamorinen suhde vaan ihan se kumppani kenen kanssa olit.