Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1kk Thaimaassa - budjetti?

Vierailija
20.07.2022 |

Olen lähdössä tammikuun alussa kuukaudeksi Thaimaahan ja tarkoitus on kierrellä melko vähän, todennäköisesti joko Koh Samui - Phangan - Tao, tai vastaavasti Krabin puolelta muutama kohde. Matkustan yksin, en juo enkä polta. Aktiviteetteja lähinnä halvemmasta päästä, ehkä silloin tällöin kanootin vuokraus tai snorklausta.

Olen miettinyt budjetiksi noin 1000e. Onkohan aivan liian vähän? Edellisessä reissussa meni vain puolet tuosta, mutta siitä on jo yli 10 vuotta aikaa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannamariinisilli kirjoitti:

Kalja on thaimaassa kalliimpaa kuin Suomessa jopa kaupassa, eli n 4-5 e litra, iso Leo maksaa 100 bahtia  eli 2,6 e tai 120 bahtia eli 3 e

Japanissa kalja taas halvempaa kuin Suomessa ja sitä saa jopa automaateista. 

olut 6 prosenttinen  maksaa 100 jenia kaupassa eli 70 senttiä

lisäksi 9 prosenttinen lonkku maksaa 140 jenia eli 1 euron! Sakekin ja viski on halpaa muutaman euron litra ja viini 3-4 e litra

Kiitos tiedosta, oman reissun kannalta tosin näillä ei ole merkitystä kun en juo alkoholia :D

-ap

Vierailija
22/22 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, että eurohan on hurjassa laskussa nyt, mutta parin viikon takainen trendi on näköjään jo kääntynyt, joten ei hätää sen suhteen. Google ainakin ilmoittaa tällä hetkellä 37.56thb/eur.

Joku tuossa sanoi 45thb / safka, joka ei mielestäni ole oikein realistista. Muistaakseni paikallisen tuttavanikin ateria maksoi katukojusta sen ~60thb, alkuvuodesta kun kävin, emmekä olleet turistialueella. Itse söin ihan hyviä pieniä lounaita 80-100thb:llä. Mutta illalla yleensä paljon enemmän, ja isompia sekä monipuolisempia aterioita, mutta nämä nyt on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla