Asetuin riippumatolle ja yläpuoleltani lensi hävittäjä
Aika upea muisto tulee moisesta näystä.
Eikä tämä mitään trollailua ole.
Kommentit (19)
Olen niin lihava, että riippumatossa ollessani perse ottaa maahan 😖
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
Oon lomalla ja elokuun alussa vasta jatkuu työt.
Miksi edes huudat itselleni noin?
Ap
OLLOS HUOLETON, POIKAS VALVEIL' ON!
Kiitos Suomen ja Naton armeijoille!
Vierailija kirjoitti:
Sen voi laittaa korkeammalle roikkumaan, jos se on puuhun kiinnitettänä riippumatto.
Ap
Olit siis riippumaton tarkkailija.
Vierailija kirjoitti:
Turku
Ikaalinen on lähin kaupunki missä olin, kun hävittäjä meni ylitseni ja vieläkin oon samalla riippumatolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi laittaa korkeammalle roikkumaan, jos se on puuhun kiinnitettänä riippumatto.
Ap
Ja jos siinä on oma teline, voi käydä niin kuin mursun pyykkitelineelle.
Vierailija kirjoitti:
Levyn hävittäjä?
Vain Levyn kappaleen hävittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Olit siis riippumaton tarkkailija.
Oon riippumaton ja riippumaton löhöilijä.
Tarkkailuksi sitä ei voi sanoa, kun se vain tupsahti silmieni eteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Levyn hävittäjä?
Mikä levy? Musiikit eivät soineet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja jos siinä on oma teline, voi käydä niin kuin mursun pyykkitelineelle.
Mä oon sellaisessa, jossa on oma teline. Enpä ole nähnyt sitä mursun telinettä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ripusta korkeammalle. Ja tikkailla kyytiin.
Onhan tästä mökkimme yli mennyt oiskohan kolmisen vuotta sitten hävittäjiä, että ei tämä täysin uutta ole, mutta uudestaan kun se tapahtuu niin tuntuu hävittäjien näkeminen taas ainutlaatuiselta.
Onkos teillä vastaavanlaisia kokemuksia käynyt?
Ap
Nyt löytyikin selitys sille hävittäjälle, joka lensi ylitseni:
https://yle.fi/uutiset/3-12546639
Ei se ylitseni lentänytkään hävittäjä kauhean korkealla lentänyt.
Mulle kävi sama juttu pari viikkoa sitten: olin pihalla, alkoi kuulua pelottavaa jylyä joka lähestyi nopeasti ja koveni ja koveni JA KOVENI, ja yhtäkkiä tajusin että jokin todella pelottava juttu lentää ylitseni noin puoli metriä puiden latvojen yläpuolella, tai siltä se tuntui. Meinasi tulla kakka housuun. Sekunti lisää ja se oli jo kaukana, ehkä jossain puolessa matkassa Hollantiin. Semmoiset menee to-del-la kovaa. Hetken oikeasti kävi mielessä että se osuu mun päähän ja mä kuolen just nyt tähän ja hyvästi paha maailma.
Heikompisydäminen olis varmaan delannut. Sitten kun sydänkohtauksesta toivuin, osasin tietty arvostaa että he harjoittelee. Mutta jumalauta oikeesti, oli pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi sama juttu pari viikkoa sitten: olin pihalla, alkoi kuulua pelottavaa jylyä joka lähestyi nopeasti ja koveni ja koveni JA KOVENI, ja yhtäkkiä tajusin että jokin todella pelottava juttu lentää ylitseni noin puoli metriä puiden latvojen yläpuolella, tai siltä se tuntui. Meinasi tulla kakka housuun. Sekunti lisää ja se oli jo kaukana, ehkä jossain puolessa matkassa Hollantiin. Semmoiset menee to-del-la kovaa. Hetken oikeasti kävi mielessä että se osuu mun päähän ja mä kuolen just nyt tähän ja hyvästi paha maailma.
Heikompisydäminen olis varmaan delannut. Sitten kun sydänkohtauksesta toivuin, osasin tietty arvostaa että he harjoittelee. Mutta jumalauta oikeesti, oli pelottavaa.
Ei toi hävittäjä tuntunut omassa kropassani ollenkaan, eikä meidän mökkikään tärissyt, vaikka on kallion päällä, että identtiset kokemukset meillä ei ole.
Siistiä se oli silti nähdä se hävittäjä.
Ap
Mee töihin!