Mitä hedelmää tai muuta esinettä rintaliivien C-kuppikoko suunnilleen vastaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä ympärysmitta. 65c pieni mandariini, 95c greippi
105c jalkapallo.
Riippuu tosiaan ympärysmitasta, kaikkien naisten pitäisi se tietää.
varmaan jotain pyöreähkö hedelmän puolikasta..
Vierailija kirjoitti:
Miksi riippuu ympärysmitasta - eikös se rintojen alta? Itse olen 95A tai jopa 95AA - harteikas pikkutissinen. Ei tissit kasva selän ynpärysmitan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi riippuu ympärysmitasta - eikös se rintojen alta? Itse olen 95A tai jopa 95AA - harteikas pikkutissinen. Ei tissit kasva selän ynpärysmitan myötä.
Sama kuppikoko on eri kokoinen eri ympärysmitoilla. Jos henkilö, jolla on esim. 75 C koko, mutta lihoo niin että rinnanalusmitta vain kasvaa, mutta rinnat ei, joutuu tämä ostamaan koon 80 B, 85 A,... riippuen siitä kuinka paljon alusmitta on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuppikoko on eri kokoinen eri ympärysmitoilla. Jos henkilö, jolla on esim. 75 C koko, mutta lihoo niin että rinnanalusmitta vain kasvaa, mutta rinnat ei, joutuu tämä ostamaan koon 80 B, 85 A,... riippuen siitä kuinka paljon alusmitta on kasvanut.[/quote
No ei mene noin. Ympärysmitta kertoo ympäryksen, kirjain kupin. Monet ottaa liian liian pienikuppiset liivit,kun kasvattavat ympärystä.
Mullakin oli pitkään B kupin liivit, kunnes menin kunnolliseen liiviliikkeeseen. Tuli C kuppi, mutta aiempaa pienemmällä ymoärysmitalla.
Riippuu mikä ympärysmitta. 65c pieni mandariini, 95c greippi