Miesystävä tekee hulluksi
Sanoi, että hän on suunnitellut mulle yllätyksen, mutta joudun odottamaan sitä jonkin aikaa.
Aina silloin tällöin puhuu tästä yllätyksestä ja minä uteliaana yritän saada hänet lipsauttamaan edes jotain. 😭
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ostanut sinulle jotain seksivaatteita.
Tuskin sentään, vaikkei se paha olisikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootteko teini-ikäisiä?
Olemme ihan aikuisia ja olimme viisi vuotta ensin kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko teini-ikäisiä?
Olemme ihan aikuisia ja olimme viisi vuotta ensin kavereita.
18 vuoden ikä ei vielä tee kenestäkään aikuista. Hymiöitä.
Ja kerroit tämän asiakseen täällä suurieleisesti, koska olet jo hullu?
Juu. Tuo on kauheaa. Mitään epämiellyttävää yllätystä toinen ei halua ja kivaakaan tuskin voi noin kauaa odotella. Miksi mies kertoo. Pitäisikö sopia ettei yllätyksiä tule, jos ei yhtään tiedä mitä se on. Ja toista ei voi odotuttaa. Se voi olla ahdistavaa jopa, ellei ole kiva odotus.
Mä kyl varmaan jo vaatisin kertomaan onko yllätys oikeasti kiva vai jokin jättämiseen / eroon liittyvä tms. itkuhymiö aloituksessa kuitenkii.
Vallankäyttöä. Nauttii, kun kärsit epätietoisuudesta. Yllätyksistä ei varoiteta etukäteen. Siksi ne ovat yllätyksiä.
Mulleki tulee mieleen tosta vallankäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl varmaan jo vaatisin kertomaan onko yllätys oikeasti kiva vai jokin jättämiseen / eroon liittyvä tms. itkuhymiö aloituksessa kuitenkii.
Kuulemma kiva yllätys, mutta ahdistaa kun mies meni sanomaan että jotain tulossa, mutta ei kerro mitä se jokin on ja tätä on jatkunut nyt kuukauden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kiva yllätys, mutta ahdistaa kun mies meni sanomaan että jotain tulossa, mutta ei kerro mitä se jokin on ja tätä on jatkunut nyt kuukauden.
Ap
Kuukauden :O
Yks menneen elämän tyyppi aloitti eropuheet sanomalla mulle haluat sä tietää yhden jutun, naamalla ensin hymy. Tuli kui puskista että haluu päästä musta eroon. Sen jälkeen olen tosi varauksella suhtautunut kaikkiin "yllätyksiin".
Luultavasti ostanut sinulle jotain seksivaatteita.