Oman huomioni mukaan palstalla trollailevat ovat myös live-elämässä manipuloivia, jopa psykoopaattisia henkilöitä
täällä treenaaavat "rauhassa", jotta pääsevät sitten kiduttamaan ihmisiä tuonne.
Kommentit (15)
Ei nää trollit tosi elämässä toimi samalla tavalla.
E-hei. Olen 50v työssäkäyvä nainen, kahden teinin äiti. Täysin pätevä ja kykenevä kaikenlaiseen. En ole psyko, narsisti, adhd tai muutakaan. Palstatrollaaminen on vain ajanvietettä. Tyhmyydelle on niin mukava naureskella! Livenä en onneksi tapaa tällaista kansanosaa
Niillä jotka on netissä trollailleet on työelämässä myös sama ote keskusteluihin. Jos joku on eri mieltä trollikeinoilla nujerretaan toisia. Ärsytetään toista jatkuvasti jotta saadaan reaktio ja sitten kun reaktio on saatu niin syytetään että se toinen toimii väärin katso nyt miten se reagoi.
Vierailija kirjoitti:
E-hei. Olen 50v työssäkäyvä nainen, kahden teinin äiti. Täysin pätevä ja kykenevä kaikenlaiseen. En ole psyko, narsisti, adhd tai muutakaan. Palstatrollaaminen on vain ajanvietettä. Tyhmyydelle on niin mukava naureskella! Livenä en onneksi tapaa tällaista kansanosaa
Vanha kanttura, hahhah.
Ei. Me trollaamme juuri siksi että sitten oikeasti jaksamme käyttäytyä nätisti myös niiden vähän urpompien työkavereidemme kanssa.
Olet oikeassa, muistaakseen tästä oli tutkimustakin, että netissä trollaavilla on psykopaatin piirteitä todennäköisemmin kuin ei trollaavalla.
Bullshit. Sinä et tunne palstatrolleja ja tuo joka väittää olevansa harrastusmielessä trolli (vastaaja 3) voi hyvinkin olla ylipainoinen tantta mutta ei löydä netistäkään itseään tyhmempiä.
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä sitä itse ymmärrä, että olet luonnehäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon sinua täysin. Täällä on paljon tyhmiä tai niitä, jotka antavat tyhmyytensä kukkia kun kukaan ei näe
Kevyt trollailu on tosiaan monelle ajanvietettä. Ei kai kukaan tänne täysin tosissaan kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettet ole psyko tai narsista? Sinustahan tulee sellainen viba. Ja vieläpä 50v., huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettet ole psyko tai narsista? Sinustahan tulee sellainen viba. Ja vieläpä 50v., huh huh.
Minulle tulee fiba kylläkin sinusta
Trollit taitavat olla enemmän sellaisia, jotka asuvat vanhempiensa kellarissa eivätkä juurikaan lähde ulos