Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman huomioni mukaan palstalla trollailevat ovat myös live-elämässä manipuloivia, jopa psykoopaattisia henkilöitä

Vierailija
19.07.2022 |

täällä treenaaavat "rauhassa", jotta pääsevät sitten kiduttamaan ihmisiä tuonne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit taitavat olla enemmän sellaisia, jotka asuvat vanhempiensa kellarissa eivätkä juurikaan lähde ulos

Vierailija
2/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää trollit tosi elämässä toimi samalla tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-hei. Olen 50v työssäkäyvä nainen, kahden teinin äiti. Täysin pätevä ja kykenevä kaikenlaiseen. En ole psyko, narsisti, adhd tai muutakaan. Palstatrollaaminen on vain ajanvietettä. Tyhmyydelle on niin mukava naureskella! Livenä en onneksi tapaa tällaista kansanosaa

Vierailija
4/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kaikki palstan trollit?

Vierailija
5/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä jotka on netissä trollailleet on työelämässä myös sama ote keskusteluihin. Jos joku on eri mieltä trollikeinoilla nujerretaan toisia. Ärsytetään toista jatkuvasti jotta saadaan reaktio ja sitten kun reaktio on saatu niin syytetään että se toinen toimii väärin katso nyt miten se reagoi.

Vierailija
6/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-hei. Olen 50v työssäkäyvä nainen, kahden teinin äiti. Täysin pätevä ja kykenevä kaikenlaiseen. En ole psyko, narsisti, adhd tai muutakaan. Palstatrollaaminen on vain ajanvietettä. Tyhmyydelle on niin mukava naureskella! Livenä en onneksi tapaa tällaista kansanosaa

Vanha kanttura, hahhah.

Vierailija
7/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap:n huomiot perustuvat?

Vierailija
8/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me trollaamme juuri siksi että sitten oikeasti jaksamme käyttäytyä nätisti myös niiden vähän urpompien työkavereidemme kanssa.

Vierailija
9/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, muistaakseen tästä oli tutkimustakin, että netissä trollaavilla on psykopaatin piirteitä todennäköisemmin kuin ei trollaavalla. 

Vierailija
10/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit. Sinä et tunne palstatrolleja ja tuo joka väittää olevansa harrastusmielessä trolli (vastaaja 3) voi hyvinkin olla ylipainoinen tantta mutta ei löydä netistäkään itseään tyhmempiä.

Vierailija
11/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä sitä itse ymmärrä, että olet luonnehäiriöinen.

Vierailija
12/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon sinua täysin. Täällä on paljon tyhmiä tai niitä, jotka antavat tyhmyytensä kukkia kun kukaan ei näe

Vierailija
13/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt trollailu on tosiaan monelle ajanvietettä. Ei kai kukaan tänne täysin tosissaan kirjoittele. 

Vierailija
14/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettet ole psyko tai narsista? Sinustahan tulee sellainen viba. Ja vieläpä 50v., huh huh.

Vierailija
15/15 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettet ole psyko tai narsista? Sinustahan tulee sellainen viba. Ja vieläpä 50v., huh huh.

Minulle tulee fiba kylläkin sinusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi