Oletko nainut hierojasi kanssa?
Kommentit (52)
Kun aikoinani olin mukana piireisssä, "turistina", en jäsenenä, oli kuulemma tiedossa eräs entinen elinkeinonsa jättänyt miespuolinen hieroja, joka teki vanhan ammattinsa pohjalta kotikäyntejä pariskuntien luona. Ammattimaisuus antoi näille vierailuille kunniallisen alibin. Pariskunnan omassa vallassa oli sopia ja sallia hierottaisiinko rouva esimerkiksi alastomana, suorasukaisessa kiihottamistarkoituksessa, ja jopa orgasmiin asti. Pahat kielet kertoivat tai kuvittelivat tietävänsä, että joskus kyseinen hieroja oli jättänyt hieromaansa rouvaan, aviomiehen luvalla tietenkin, jotain muutakin muistoa.
En suosittelisi. Seurustelin naispuolisen hierojan kanssa ja tämä kertoi että moni varsinkin ukkomies oli yrittänyt kaikenlaista. Yleensä asiakassuhde päättyi saman tien. Työtään he vaan tekevät, suo heille se. Käy hutsuissa jos olet noin tussunkipeä.
Jos naishieroja tiedustelee vkl suunnitelmia ta illan, onko tässä koira haudattuna kysyy poika 19v
työajan ulkopuolelka kirjoitti:
Jos naishieroja tiedustelee vkl suunnitelmia ta illan, onko tässä koira haudattuna kysyy poika 19v
Kaikki vaan ei halua säästä jutella. Asiakaspalvelu alalla harvemmin tuppisuita, joten ole huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Hierojakoulussa ollessani kaksi kertaa.
Ensimmäisellä kerralla nuorta neitoa hieroessani hän vei käteni genitaaleilleen ja kuiskasi hiero orgasmi. Ennen huippua hän käski panemaan ja tein työtä käskettyä. Lähetyssaarnaajassa.
Toisella kerralla hieroin vähän vanhempaa rouvaa hartioista, kehoni ollessa hänen pääpuolellaan. Lähes ilman ennakkovaroitusta hän nosti päätänsä, laski housuni ja alkoi imemään munaa. En vastustellut. Suuren huipennuksen koimme kun panin häntä elokuvatyyliin takaapäin hierontapöydällä.
Kyllä näitä siis oikeasti tapahtuu.
kotikäynneillä voisi luulla että tuota tapahtuu mutta hierojan ei passaa ehdottaa tai menee maine jos nainen ei halua tai sitten haluaa ja huutelee siitä kaikille vahingossa
Luulisi tapahtuvan joskus eikä se haittaa jos vaan hierojakin haluaa enemmän tai hieroa syvemmin sisältä päin kans ja hoitaa muutkin jumit samalla
Olin aasiassa hotellissa hierojalla, ja hieroja kysyi, "Sir, would you like to have extra massage"? Minulla ei ollut hajuakaan mitä tuo extra massage tarkoittaa, ja vastasin vain OK. Olin ollut samassa hotellisssa useamman kerran hierottavana, ja ikinä siinä ei ollut ollut mitään seksuaalista. Ei sen puoleen oltu kyselty extroistakaan. Joka tapauksessa, seuraavaksi hieroja veti pyyhkeen päältäni, tarttui kaluuni (joka oli hieronnasta jo muutenkin pikkasen herännyt), ja vei sen suuhunsa. Eli en ole varsinaisesti nainut hierojani kanssa, mutta saanut kyllä oraalisen extrahieronnan ja sitä kautta paineiden laukaisun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja Mick Jaggerilla on ollut sama nainen. On hieronut molempia.
+10000 tuhannella muulla, jos moinen jako-hubi on kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja Mick Jaggerilla on ollut sama nainen. On hieronut molempia.
+10000 tuhannella muulla, jos moinen jako-hubi on kyseessä
Miten nuo liittyvät aloituksessa esitettyyn kysymykseen
kyllä salarakkaan kanssa, hieroo hyvin " amatorius "mökkinaapurin ukkeli on best. N 61 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hierojakoulussa ollessani kaksi kertaa.
Ensimmäisellä kerralla nuorta neitoa hieroessani hän vei käteni genitaaleilleen ja kuiskasi hiero orgasmi. Ennen huippua hän käski panemaan ja tein työtä käskettyä. Lähetyssaarnaajassa.
Toisella kerralla hieroin vähän vanhempaa rouvaa hartioista, kehoni ollessa hänen pääpuolellaan. Lähes ilman ennakkovaroitusta hän nosti päätänsä, laski housuni ja alkoi imemään munaa. En vastustellut. Suuren huipennuksen koimme kun panin häntä elokuvatyyliin takaapäin hierontapöydällä.
Kyllä näitä siis oikeasti tapahtuu.
Unohdit mainita mahtimelasi ja naisten tajunnanräjäyttävät orgasmit.
:DDDD
Olen pannut naishierojan kanssa, oli jaksava ratsastaja.
Olen hetero ja hierojani on mies. Eli ei tulisi mieleenkään.
Hieroja koulutuksessa oli muutama ihan hyvännäköinen nainen, joka oli seksiä vailla. Sekä rinta alpäähierontaa, että ihan suoraa panoa varsinaisen hieronnan päälle. Olivat kilpaurheilijoita ja olisin kuvitellut niiden saavan muutenkin haluamaansa.
Nyt kun on reilu vuosikymmen tullut hierottua ihan rahasta, niin ei ole ensimmäistäkään edes kevyempään vaatetukseenkaan viittaavaa ehdotusta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja hierojani on mies. Eli ei tulisi mieleenkään.
Olen hetero mies. En kehtaa mennä hierojalle, tuntuisi oudolta jos toinen mies iholla. Ja kammotus jos alkaisi seisoa.
Mulla on urheiluhieroja (nainen) joka tyhjentää mun kivekset hieronnan jälkeen. On kyllä taitava. Ei markkinoi tätä julkisesti, mutta kysyttäessä kyllä tekee tätä lisähinnasta. Ei ole pahan näköinen. Tissejä saa hieroa paidan alta ja pillua housujen päältä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on urheiluhieroja (nainen) joka tyhjentää mun kivekset hieronnan jälkeen. On kyllä taitava. Ei markkinoi tätä julkisesti, mutta kysyttäessä kyllä tekee tätä lisähinnasta. Ei ole pahan näköinen. Tissejä saa hieroa paidan alta ja pillua housujen päältä.
Puhutkohan sä nyt paskaa?
Vierumäellä sattui ja tapahtui