Te joilla useampi sektio takana, miten raskaus sujunut, entä sektio?
Itselläni kolmas sektio tulossa ja nyt rupeaa vähän jännittämään.
Olisi mukava kuulla miten muilla sujunut raskaus entä sektio. Mihin raskaus viikkoon sektionne on uskallettu jättää kolmannessa sektiossa.
Kuulin tänään että useimmin kolmannessa sektiossa heti 38 viikon tullessa leikataan kohdun repeämis riskin välttämiseksi.
Kommentit (2)
Ollaan tuolla marrasmuruissa viime päivinä puhuttu sektioista. Mulla siis kolmas sektio tulossa parin viikon päästä ja se tapahtuu rv 39+3. Meidän pinossa eräällä toisella se tehdään puolestaan muistaakseni rv 37+ jotain. Oisko niin sairaala-lääkärikohtaista. Me siis eri sairaaloissa.
Mulla odotus sujunut ihan hyvin ilman isompia vaivoja. Tässä vaan odotellaan h-hetkeä :):)
Vilma rv 37
Odotan nyt neljättä lasta (ja neljättä sektiota).
Kolmas lapsi syntyi v 2005 v38 +6.
Noinkin alhaiseen viikkoon sain siirrettyä sen miehen koulutuspäivän takia.
Lääkäri jonka kanssa asioin, olisi tarjonnut leikkauspäiväksi laskettua aikaa! Nihkeä oli siirtämään sitä alemmaksi. ;)
(Näin Hgin Nkl.)
Minä sain sen käsityksen että suunnitellut sektiot tehdään viikkoa ennen.
Ehkä nyt tulee sitten minunkin kohdalle poikkeus, ja " pääsen" synnyttämään aikasemmin.
Viimeksi raskaus eteni ihan hyvin, (normaaleita odotusvaivoja toki oli loppuvaiheessa) lapsi painoi 3,9kg ja oli pienin näistä vauvoistani. :)
Olen nyt puolessa välissä raskautta, joten toiveissa olisi että kaikki menisi hyvin. :)