Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotteko baarissa drinkkejä?

Vierailija
18.07.2022 |

Menossa työpaikan naisporukalla ja mietin että mitä sitä osaa tilata ..
Viimeksi käynyt 20vuotta sitten.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bissee sen pitää olla 🍻🍻🍻

Vierailija
2/21 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis juurikaan juo mitään mutta nyt olisi kiva juoda jokin juoma seuraksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/21 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon drinkkejä, erilaisia. Kiva kun joku välillä tekee ja kiva juoda myös joskus jotain uutta.

Vierailija
5/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vetelen sujuvasti sinisiä enkeleitä ja hot shotteja.

Vierailija
6/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whisky sour, Daiquiri, Vesper, DarknStormy

Vierailija
7/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos hieman karvas maku miellyttää, ota Aperol Spritz, sitä on tällä hetkellä ihan jokaisessa baarissa ja ravintolassa, jonkin sortin hittidrinkki. Mieto (siis vähäalkoholinen), raikas ja sitä voi siinä rauhassa juoda porukan seuraksi. 

Vierailija
8/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos hieman karvas maku miellyttää, ota Aperol Spritz, sitä on tällä hetkellä ihan jokaisessa baarissa ja ravintolassa, jonkin sortin hittidrinkki. Mieto (siis vähäalkoholinen), raikas ja sitä voi siinä rauhassa juoda porukan seuraksi. 

Yltiökallis fanta.

Vierailija
9/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään karpalolonkerosta. Ei ole kyllä drinkki

Vierailija
10/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollaan Suomessa niin baarissa juodaan juomia.

Vierailija
11/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valko venäjää,kumahtaa päähän heti.Muuta ei tarviitsekkaan.Luulen olevani Aira Samuli parketilla ja hauskaa on.

Vierailija
12/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, oksensin tarpeeksi monta valkovenäläistä ja sinistä enkeliä kasarilla.

Juon joko kuivaa valkkaria tai viskiä ilman jäitä.

En noita sekaisin kuitenkaan.

Tosi harvoin käyn baarissa, en ihan joka vuosikaan. Yleensä ovat jotain työpaikan afterworkkien jälkeisiä parin tunnin piipahduksia kaupungilla. 

Vierailija
13/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään baarissa käyminen on älyttömän kallista. Joku siiderikin maksaa lähemmäs kympin. Saati sitten drinkit. Kannattaa ottaa alkoholiton. On hieman halvempi. Tai sitten limsa. Siinä ei ole mitään noloa!

Mä kävin baarissa viimeksi pari kuukautta sitten. Nyt kun kaiken hinnat vaan nousee koko ajan, niin päätin, että baareilu saa päättyä mun osaltani.

Vierailija
14/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla joka baarista löytyy listalta ainakin martini, cosmopolitan, daiquri, mojito, negroni, whiskey sour, margarita jne. Tai sitten viiniä (pyydä vaikka talon valko/punaviini, on yleensä edullista), siideriä, olutta... Tai pyydä vaikka baarimestaria yllättämään sut jollain kivalla drinkillä niin ei tarvitse itse päättää.

Vierailija
15/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään baarissa käyminen on älyttömän kallista. Joku siiderikin maksaa lähemmäs kympin. Saati sitten drinkit. Kannattaa ottaa alkoholiton. On hieman halvempi. Tai sitten limsa. Siinä ei ole mitään noloa!

Mä kävin baarissa viimeksi pari kuukautta sitten. Nyt kun kaiken hinnat vaan nousee koko ajan, niin päätin, että baareilu saa päättyä mun osaltani.

Mä opettelin tekemään cocktaileja itse. 

Vierailija
16/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pyydän erikoisvahvan Long Island Ice Teen. Happy Hourin aikaan maksaa 6-7 euroa, muulloin 9-11. Kovin montaa ei tarvitse juoda kun kolisee aika tehokkaasti.

Vierailija
17/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apero Sritz tai mojito.

Vierailija
18/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun nykyään melkein missään baarissa ei oo drinkkilistoja niin pitäis päästä vetästä joku ja tietää kristallipallosta katsomalla että löytyykö siihen ainekset

Vierailija
19/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Juon olutta, tai sitten viskiä siltään.

Vierailija
20/21 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun nykyään melkein missään baarissa ei oo drinkkilistoja niin pitäis päästä vetästä joku ja tietää kristallipallosta katsomalla että löytyykö siihen ainekset

Siis tä?? Onko Suomessa oikesti näin ? Asun Lontoossa ja kyllä täällä  aivan kaikissa  baareissa saa drinnkilistan, jos ei ole valmiiksi esillä niin ainakin pyytämällä. Myös baarin nettisivuilta löytyy listat, jos haluaa etukäteen katsoa valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi