Miehellä ilmeisesti antisosialistinen persoonallisuushäiriö
Kokemuksia? Tällaisiin tutkimuksiin sai nyt lähetteen. 😩
Kommentit (18)
Kuulostaa huolestuttavalta. Mutta ei varmaan niin paha kuin oman mieheni diagnoosi. Hänellä on sydäntautiensa lisäksi myös kihti sekä krooninen kommunismi
Yleensä spämmäävät jokaisen mahdollisen keskustelufoorumin täyteen siitä kuinka vihreitä tai vasemmistoa edustavat ovat itseasiassa Venäjän vakoojia ja heidät pitäisi karkottaa Suomesta. En tiedä millaisia ovat netin ulkopuolella.
Minun mieheltäni löytyi rutiiniverikokeessa bipolaaripyörre
Meidän ukolla löyty oikeesta koivesta turbulenssi ja pvk:sta pasifismi. Ihan itkettää miten selvitään.
Huh! Huolitko exän? Pääset katselemaan Kennedyn aikaisia kartastoja, miten ja missä Kennedy kuoli. Nettispämmäystä sekä kosolti kaasuvalotusta.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheltäni löytyi rutiiniverikokeessa bipolaaripyörre
Meillä on sitten vissiin sama vaiva. Minulla se diagnosoitiin hurrikaaniksi hanurissa.
No hän sitten äänestää kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Minun miestäni vaivaa EI MIKÄÄN.
Huh, tuo on kauhea vaiva! Minun entinen mieheni kuoli siihen.
Onko antisosialistinen vastakohta persuille?
Olen aina ihmetellyt, kuka nainen viitsii olla parisuhteessa antisosiaalisen pers häiriöisen miehen kanssa. Nyt linjoilla on ap, joka voi ehkä valaista asiaa. Siis mitä ihmettä olet ajatellut, ihan aikuisten oikeasti? Se häiriö nimittäin ei voi olla näkymättä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, kuka nainen viitsii olla parisuhteessa antisosiaalisen pers häiriöisen miehen kanssa. Nyt linjoilla on ap, joka voi ehkä valaista asiaa. Siis mitä ihmettä olet ajatellut, ihan aikuisten oikeasti? Se häiriö nimittäin ei voi olla näkymättä.
Olen aina ihmetellyt kuka viitsii olla parisuhteessa luku- ja kirjoitustaidottoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyse antisosialistisesta persoonallisuushäiriöstä.
Meillä Neuvostoliitossa antisosialistinen käytös todellakin tulkitaan mielisairaudeksi ja persoonallisuushäiriöksi. Ainoa muu vaihtoehto on maanpetturuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miestäni vaivaa EI MIKÄÄN.
Huh, tuo on kauhea vaiva! Minun entinen mieheni kuoli siihen.
Yllättävän yleinen vaiva, ali diagnosoitu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Neuvostoliitossa antisosialistinen käytös todellakin tulkitaan mielisairaudeksi ja persoonallisuushäiriöksi. Ainoa muu vaihtoehto on maanpetturuus.
Luulin että 1990-luvulla luovuttiin diagnoosista, nykyisin taitaa olla maanpetturuus epidemian torjunta käynnissä.
Jättäisin kyllä heti, jo epäily kertoo jostain pahasta.