Onko outoa haluta lähteä työpaikkakiusaajan kanssa reissuun?
Kyseinen ihminen siis kiusaa minua työpaikalla, mutta on mukava vapaa-ajalla ja hän on myös hyvää matkaseuraa ja ollaankin reissattua kahdestaan vaikka missä. Nyt kun olen työpaikalla muille kertonut kuinka tämä henkilö minua kiusaa, niin kaikki ihmettelevät kun olemme taas suunnittelemassa uutta matkaa ulkomaille. Onko tässä jotain omituista mielestänne? Työpaikka ja vapaa-aika on kuitenkin eri asioita?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
?
Mikä jäi epäselväksi?
On kyllä todella outoa. Ehkä tulkitset kiusaamisen väärin tai nautit alistettuna olemisesta.
Jotain seksikulttiako se ylläpitää? Naisethan niihin liittyvät eivätkä pysty lopettamaan.
No on todella omituista. Miksi kiusaa työaikana, mutta on mukava muuten? Onko tässä jotain mitä en tajua, outoa käytöstä minusta. Joo, kyllä työ- ja vapaa-aika on eriasioita, mutta ei se tarkoita, että toisessa pitää olla idiootti.
Minä olin työpaikkakiusaajani kanssa reissussa, mutta emme kahdestaan vaan vain olosuhteiden pakosta. Se oli hyvä tilaisuus maksaa potut pottuina. Parhain oli kun jäi miehelleen kiinni pettämisestä reissun aikana. Minä sen käräytin nimettömänä. Tuli muuten suhteellisen rankka ero ja joutui pois töistä mt-syistä, josta olin vaan iloinen kun oli kuukausia poissa kiusaamasta. Itse en todellakaa lähtisi hyvin aikein kiusaajani kanssa reissuun.
?