Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Seksi)suhde 20v nuoremman miehen kanssa...

Vierailija
17.07.2022 |

Onko ok...Vai pitäisikö elää kunnollisesti? t. N 49v

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sulle tullaan "karjuamaan", että seksipalstalle tämä avaus.

Olen saman ikäinen nainen ja mies jättämässä 30 vuoden yhteiselon jälkeen. Kyllä mä sitten voisin nimenomaan seksisuhdetta ajatella 20 v nuoremman kanssa, mutta kyllä se seksisuhteena saisi pysyä.

Kaukainen ajatus kyllä juuri nyt, ehkä suru helpottaa joskus.

Vierailija
2/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä,jos kelpaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alkaisin.

Vierailija
4/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi miestä ällöttävän.

Vierailija
5/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla rouvan märkä päiväuni tuo.Kukaan ikäiseni ei himoitse tuon ikäisen naisen kiviaikàâ...

Vierailija
6/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paritellut neljään vuoteen.

T30

Vierailija
7/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meneillään, on kuumaa ja ihanaa! Meillä on kyllä hauskaa makkarin ulkopuolellakin ja pelkään että olen rakastumassa.

Kävi miten kävi niin tämä tekee tosi hyvää pitkän seksittömäm liiton jälkeen.

Vierailija
8/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin, nuorta ja kovaa tarjolla. Ai ai

Vierailija
9/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin, nuorta ja kovaa tarjolla. Ai ai

Pehmeä niillä on. Olin valmis tekemään kaiken työn, muna kovettui vain kun otin sen suuhun, en ehtinyt nousemaan siitä päälle ennen kuin se aina jo lötkähti. Poikkis sanoi ettei tunnu miltään, mutta olen 40kg ja voiko todella pienellä ja sirolla olla messuhalli?

Vierailija
10/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, kun näihin aina tulee vastauksena että "ei kukaan nuori mies halua tommosta mummoa", mutta silti esim Tinderissä 50v naiset saa todella palon mätsejä parikymppisten miesten kanssa. On siis todella helppoa vanhana naisena saada hyvinkin nuoria miehiä seksikumppaneiksi. Miehille nuorten naisten saaminen onkin sitten selvästi vaikeampaa

Vierailija
11/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan; mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee? T: M40+

Vierailija
12/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkis sanoi ettei tunnu miltään, mutta olen 40kg ja voiko todella pienellä ja sirolla olla messuhalli?

Kyllä voi; tikattava vain nopeampaan.

Vierailija
13/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on OK, jos olette molemmat sitä mieltä. Mä olen 48 v. ja esikoispoikani on 25 v. eikä tulisi mieleenkään kiinnostua about tuon ikäisestä.

Vierailija
14/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on OK, jos olette molemmat sitä mieltä. Mä olen 48 v. ja esikoispoikani on 25 v. eikä tulisi mieleenkään kiinnostua about tuon ikäisestä.

Olenko siis joku epänormaali kun minua nyt kiinnostaa? Ei se ainakaan rikollista ole, tietääkseni.  

Vierailija
15/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole, jos molemmat tykkää

Vierailija
16/45 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko siis joku epänormaali kun minua nyt kiinnostaa? Ei se ainakaan rikollista ole, tietääkseni.  

Miksi keskityt lapsiin eikä jokainen oman ikäisiin?

Vierailija
17/45 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen kaverimies ihmetteli ja valitti että mummot flirttailevat hänelle.

Vierailija
18/45 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen kaverimies ihmetteli ja valitti että mummot flirttailevat hänelle.

Mun hyvännäköiset kaverimimmit valittelee, että papparaiset flirttailee heille. Flirttailee minullekin. Yök.

Vierailija
19/45 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin AMK:ssa, mikä tietysti merkkasi että siellä oli paljon vanhempia ihmisiä, etupäässä naisia. Itse oli 22. Oli ruotsin tunti ja huomasin yhden tädin tuijottavan minua viekkaasti. Oli ehkä "vain" kolmenkympin paremmalla puolella mutta todella oudolle ja sopimattomalle tuntui. Vanhemman naisen halut ovat tervetulleita vain jos nainen oikeasti hehkeä -eikä vain luule- ja selvästi ikäistään nuoremman näköinen.

Vierailija
20/45 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kun näihin aina tulee vastauksena että "ei kukaan nuori mies halua tommosta mummoa", mutta silti esim Tinderissä 50v naiset saa todella palon mätsejä parikymppisten miesten kanssa. On siis todella helppoa vanhana naisena saada hyvinkin nuoria miehiä seksikumppaneiksi. Miehille nuorten naisten saaminen onkin sitten selvästi vaikeampaa

Kun kerran vanhalta hieholta irtoaa niin miksei tyhjätä pusseja? Kaikki laadukkaammat kokemukset oman ikäisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä