Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet poistattamassa rumia patteja kasvoista tai kehosta?

Vierailija
17.07.2022 |

Julkisella ei varmaan poisteta, kun ovat esteettinen haitta vain. Oletteko käyneet yksityisellä ihotautilääkärillä? Mitä teiltä poistettiin ja paljonko maksoi? Mulla on kasvoissa otsassa sellainen kova rasva/talipatti ja nenänpäässä joku pieni vaalea pallero. Pelkään, että sekin alkaa kasvaa ja näytän noita-akalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niskaan kasvanut vuosien mittaan rasvapatti. Kaulus hinkkasi sitä. Terveysasemalta sain ihotautiklinikalle lähetteen. Patti poistettiin nopeasti paikallispuudutuksella ja laitettiin jokunen tikki, jotka terveydenhoitaja poisti terveysasemalla. Olisiko ollut kahden viikon päästä. Patista tutkittiin vielä, oliko siinä syöpäsoluja. Ei ollut. Homma meni hyvin. Ei maksanut paljon, koska oli julkisella. 

Vierailija
2/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Tukholmaan.Laserilla otti nainen pois minulta 12 rasvapattia ym läikkiä.  5000 kruunua koko hoito.Hyvä lopputulos. 

https://www.reco.se/la-vida-kliniken-stockholm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla plastiikkakirurgi poisti nenän pielestä ja leuasta kolme-neljä pattia useampi vuosi sitten. Olin varautunut paljon kalliimpaan hintaan, mutta oli vain jotakin 150 euroa. Nenän pieleen jäi selvästi näkyvä jälki, mutta leuasta ei leikkausarpia näy. Aiemminkin on minulta poistettu yksityisellä isoja luomia, ja hinnat ovat olleet ihan siedettäviä.

Vierailija
4/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan itse viiltää auki ja puristaa?

Vierailija
5/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri talvella laser-tilkassa poistattamassa neljä luomea. Kaksi oli normiluomea, kaksi ihonalaista luomea. Luulin niiden olevan jotain finnejä, joita ei voi puristaa. Kaikki siisulkoneviä patteja.

Laserilla poisto kaksoi 450 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi