Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen suhde sinulla on äitiisi?

Vierailija
17.07.2022 |

Haluaisin kuulla. Itseä harmittaa, kun on niin vaikea.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tekemisissä.

samoin on asiat täälläkin. valitettavasti äiti on ollut niin sairastunut (skitsofrenia) viimeiset vuosikymmenet ettei hänellä ole kapasiteettiä eikä halua/voimia/muistia enää olla yhteydessä. olen selvinnyt hyvin asian kanssa. tietysti asia on surettanut koko elämän.

Vierailija
22/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika etäiset. Ollaan väleissä ja ei mitään vaikeuksia, mutta ei kovin paljon olla yhteyksissä. Asialliset ja rauhalliset välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät, voin puhua hänelle täysin avoimesti ihan mistä tahansa asioistani ja pyytää neuvoa. Harmittavasti näemme harvoin koska asumme kaukana, mutta yhteyttä pidämme lähes päivittäin, kiireisimmilläänkin vähintään 3-4 päivänä viikossa. Jos asuisimme samassa kaupungissa uskon että näkisimme noin kerran viikossa. Minä olen 35, äiti 60. 

Vierailija
24/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit on poikki. On jännää että tästä syytetään aikuista lasta lähes aina, kun ilmeisesti luullaan että jokainen äiti rakastaa lastaan aina. Oma äitini on ollut mulle aina hirviö, väkivaltainen ja ilkeä, siis pikkulapsenakin. Aikuisuudessani myös, toki keinot vaihtuivat (väkivallan tilalle uhkailu, kiristys, pahan puhuminen selän takana jne). En usko että on koskaan rakastanut lapsiaan, teki lapset vain kun oli pakko. Äiti ihan itse valitsi sen että kaltoinkohtelee, perseilee, loukkaa, satuttaa. Mä olen liki koko elämäni yrittänyt rakentaa suhdetta äitiini. Mutta kun se ei halua. Ihmiset ei tunnu tajuavan että siihen tarvitaan kaksi, siis molempien halu. Äidiltä se puuttuu. Nyt elämme välirikossa, sanoisin että ihan loppuun saakka. En ala hoitamaan tai auttamaan vanhuksena.

Vierailija
25/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea. Jos oot ap lukenut sen pitkän ketjun 70-luvulla syntyneiden äidit... niin juuri sellainen äitisuhde minullakin on.

Vierailija
26/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea. Jos oot ap lukenut sen pitkän ketjun 70-luvulla syntyneiden äidit... niin juuri sellainen äitisuhde minullakin on.

Täytyy etsiä tämä. Oma äitini s. 67. Olisiko tämä ketju siihen ikään sopiva?

Vierailija
27/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyypä lukea tuo ketju, olen itse seitkytluvulla syntynyt

Vierailija
28/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy etsiä tämä. Oma äitini s. 67. Olisiko tämä ketju siihen ikään sopiva?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4217894/ketju/70_luvulla_syntyneiden_ai…

Täällä on paljon kokemuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi