Suostuuko miehesi käyttämään koskaan peniksenjatketta?
Jos hänen kalunsa on anatomiallesi väärän kokoinen tai muotoinen eikä osu hyvin mihinkään vaginan pisteeseen. Olisi kiva kuulla kokemuksia... omaa ei vielä ole.
Kommentit (30)
Meillå on käytössä ,antaa 2cm paksuutta ja jopa 3-5c pituutta ,suositten tosihärån taitelukärki,pysyy hyvin paikoillaan,ja antaa miehellekkin hyvän tunteen.
Täällä minulla olisi silloin tällöin halukkuutta sen käyttämiseen mutta nainen ei oikein innostu. Pitäisiköhän tänään itse asiassa sujauttaa päälle takaapäin naidessa jos sellainen tilanne sattuu muodostumaan
Mä oon pari kertaa kokeillut. Oma ympärys on 145mm ja siihen tuli "sukalla" varmaan pari cm lisää. Naamasta päätellen se oli tuskan ja nautinnon rajamailla. Saattoi mennä aavistuksen överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pari kertaa kokeillut. Oma ympärys on 145mm ja siihen tuli "sukalla" varmaan pari cm lisää. Naamasta päätellen se oli tuskan ja nautinnon rajamailla. Saattoi mennä aavistuksen överiksi.
Miksi käytitte jos ootte toisillenne sopivat ilmankin?
Kuinkahan moni seurustelevista tänne kirjoittelevista naisista vähintään salaa toivoo miehensä hankkivan tällaisen jatkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tommosta kehtaa ehdottaa vaikka toivookin
Se on väärin :( Miksi naisen pitää aina kantaa kurjat seuraukset kaikesta?
Joo, koittakaa vaan. Mutta hetken kun käytätte, ei ilman tunnu enää miltään. Ja sitten se härpäke onkin pakko pitää aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Joo, koittakaa vaan. Mutta hetken kun käytätte, ei ilman tunnu enää miltään. Ja sitten se härpäke onkin pakko pitää aina mukana.
No sitten voidaan mennä One For You And one for me periaatteella
Vierailija kirjoitti:
Täällä minulla olisi silloin tällöin halukkuutta sen käyttämiseen mutta nainen ei oikein innostu. Pitäisiköhän tänään itse asiassa sujauttaa päälle takaapäin naidessa jos sellainen tilanne sattuu muodostumaan
Eipä tullut tilannetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut tilannetta
Tarvitaanko teillä sitä?
Eilen saimme paketin Americasta. Ukko ei meinannut millään suostua laittaa sitä päälle ja senkin jälkeen, kun suostui laittamaan, niin pakko oli ohjata takaa makaamaan selälleen ja ottaa itse hänet. Sainpahan kerrankin paksua ja kunnolla. Ensimmäinen orgasmi ikinä ilman klitoriksen koskettelua. Eikä se edes tajunnut, että sain. Kaiken lisäksi tuo saamaton nahjus sanoi, että ei halua laittaa sitä uudestaan päälle. En tiedä mitä tuon kanssa tekisi, että olisi hieman tilannetajua ja kuuntelisi minun haluja ja minua. Eli ei ole tänään uusintaa ja ei riipu minusta. Bad dragon toimii. Koko small. Paljon liukastevoidetta ja kiihottuneisuutta.
Olisipa kiva kokeilla peniksenjatketta. Oma on jo lähes 20 cm ja siihen Bemari tai 7 cm aisaan lisää. Lähtee henki naiselta kummallakin.
50kg ja siro kirjoitti:
Eilen saimme paketin Americasta. Ukko ei meinannut millään suostua laittaa sitä päälle ja senkin jälkeen, kun suostui laittamaan, niin pakko oli ohjata takaa makaamaan selälleen ja ottaa itse hänet. Sainpahan kerrankin paksua ja kunnolla. Ensimmäinen orgasmi ikinä ilman klitoriksen koskettelua. Eikä se edes tajunnut, että sain. Kaiken lisäksi tuo saamaton nahjus sanoi, että ei halua laittaa sitä uudestaan päälle. En tiedä mitä tuon kanssa tekisi, että olisi hieman tilannetajua ja kuuntelisi minun haluja ja minua. Eli ei ole tänään uusintaa ja ei riipu minusta. Bad dragon toimii. Koko small. Paljon liukastevoidetta ja kiihottuneisuutta.
Se ei tainnut tuntua ukosta sitten hyvältä. Miksi olet valinnut saamattoman nahjuksen mikä ei anna sinulle nautintoa? Voisitko sinä muuttaa jotain itsessäsi kun sitä toista ei oikein voi muuttaa? Esimerkiksi kun sanot että et tiedä mitä tuon kanssa tekisit, että olisi hieman tilannetajua ja kuuntelisi sinun haluja ja sinua, niin kuntelisitko sinä ensin niitä miehen haluja, mitä hän ei halua seksissä tehdä. Seksissä ei pitäisi painostaa toista mihinkään, kai se on selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tommosta kehtaa ehdottaa vaikka toivookin
Se on väärin :( Miksi naisen pitää aina kantaa kurjat seuraukset kaikesta?
Jos sinä tarvitset jatketta siihen mikä ennen on ollut hyvä, niin tasan tarkkaan mies kärsii siitä joka tapauksessa. Minäminäminä.
Itse nimittäin kyllä 3 lasta synnyttäneenä naisena kaipaisin isompaa munaa. Ehkä väärä mielipide, mutta kyllähän jotkut miehetkin toivovat isotissistä naista. En vaan saa stimulaatiota tarpeeksi, jumpista huolimatta. Ja haluaisin sen tunteen tuntea kun tulee niin täyteen munaa että tulee semmoinen pieni kiristyksen tunne, lisäksi tarvisin sinne pohjaan tai jonnekin lisää stimulaatiota.