Sloggien hinta Tokmannilla
Huh! Hinta noussut 9.99 euroon. Juuri oli mielestäni jotain 7e luokkaa.
Kommentit (25)
Sloggien laatu on nykyään niin huono etten maksaisi kolmea euroa enempää.
Ostin keväällä kahdet Sloggit. Joka käytön jälkeen pesen koneessa 40 asteessa. Hyvin ovat pysyneet kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Sloggien laatu on nykyään niin huono etten maksaisi kolmea euroa enempää.
Niin on kyllä. Kangas tosi ohutta. Olisin kuitenkin yhdet ostanut mutta jätin hyllyyn. Ap
Mitä tilalle? Mä käytän maxeja ja tykkään korkeasta vyötäröstä, missä muussa merkissä ja mallissa olisi?
Häh, miksi valitatte niiden laadusta, minulla on Prismasta pari vuotta sitten ostetut ja edelleen ei mitään vikaa. Joka viikko käytän niitä muiden pikkareiden ohella.
Minä haluaisin pestä pikkarit aina 60 asteessa ja en ole löytänyt muita jotka sen kestäisi paitsi Sloggit. Jos joku tietää niin vinkatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaupassa kalsareita piisaa
No vinkkaappa sellaiset korkeavyötäroiset, joissa on vielä hyvä istuvuus ja hieman paksumpaa puuvillaa kuin sloggi maxi.
Kaiken maailman taita, stringiä ja hipsteriä löytyy.
Mulle sopii parhaiten Prisman Actuellet. En muista hintaa mutta sellaiset joita myydään 3kpl paketissa ja ovat puuvillaisia. Kestävät hyvin 60 asteen pesun. Samalla merkillä on myös tekokuituisia joten kannattaa katsoa tarkkaan mitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilalle? Mä käytän maxeja ja tykkään korkeasta vyötäröstä, missä muussa merkissä ja mallissa olisi?
Pierre Roberteja löytää välillä alesta sekä kaupasta että netistä.
Sodan seuraukset näkyvät hinnoissa. Inflaatio jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Kappahlista saa samantyylisiä kolmen pakkauksissa, värinä musta ja valkoinen ainakin. Paljon parempi laatu kuin sloggeissa, ostin kun luin täältä vinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin keväällä kahdet Sloggit. Joka käytön jälkeen pesen koneessa 40 asteessa. Hyvin ovat pysyneet kuosissa.
Hyi, alusvaatteet pestään 60 asteessa.
Tykästyin Pierre Robertin housuihin, tosin ovat kalliimmat. jotain 12-13 € 2 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin pestä pikkarit aina 60 asteessa ja en ole löytänyt muita jotka sen kestäisi paitsi Sloggit. Jos joku tietää niin vinkatkaa.
Mitkä tahansa puuvillaiset alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, alusvaatteet pestään 60 asteessa.
Melkoiset hapot sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tällaiset ja hirveän mukavat jalassa, mutta ensimmäisessä 40 asteen pesussa irtosi ilmeisesti liimattu(?) reunakuminauha melkein koko matkalta. Ei vakuuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii parhaiten Prisman Actuellet. En muista hintaa mutta sellaiset joita myydään 3kpl paketissa ja ovat puuvillaisia. Kestävät hyvin 60 asteen pesun. Samalla merkillä on myös tekokuituisia joten kannattaa katsoa tarkkaan mitä ostaa.
Ostin just tuollaiset, kun hämmennyin Sloggien hinnasta. Maksaisin niistä kyllä kympin mutta puuvilla niissä on nykyään hirvittävän ohutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tällaiset ja hirveän mukavat jalassa, mutta ensimmäisessä 40 asteen pesussa irtosi ilmeisesti liimattu(?) reunakuminauha melkein koko matkalta. Ei vakuuttanut.
No nyt osui maanantaikappale sulle. Mulla pyörii jatkuvasti iso määrä erilaisia Robertin pöksyjä käytössä ja koneessa, eikä mene miksikään.
Ja deodoranttien hinnat kohonneet myös pilviin. Ennen sai halpisdödöä jopa eurolla, nyt lähes poikkeuksetta kolmesta eurosta ylöspäin. Onneksi en hikoile, niin ei tarvitse tuhlata rahoja enää deodoranttiinkaan...