Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sloggien hinta Tokmannilla

Vierailija
17.07.2022 |

Huh! Hinta noussut 9.99 euroon. Juuri oli mielestäni jotain 7e luokkaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja deodoranttien hinnat kohonneet myös pilviin. Ennen sai halpisdödöä jopa eurolla, nyt lähes poikkeuksetta kolmesta eurosta ylöspäin. Onneksi en hikoile, niin ei tarvitse tuhlata rahoja enää deodoranttiinkaan...

Vierailija
2/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggien laatu on nykyään niin huono etten maksaisi kolmea euroa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin keväällä kahdet Sloggit. Joka käytön jälkeen pesen koneessa 40 asteessa. Hyvin ovat pysyneet kuosissa.

Vierailija
4/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sloggien laatu on nykyään niin huono etten maksaisi kolmea euroa enempää.

Niin on kyllä. Kangas tosi ohutta. Olisin kuitenkin yhdet ostanut mutta jätin hyllyyn. Ap

Vierailija
5/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tilalle? Mä käytän maxeja ja tykkään korkeasta vyötäröstä, missä muussa merkissä ja mallissa olisi?

Vierailija
6/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupassa kalsareita piisaa

Vierailija
7/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miksi valitatte niiden laadusta, minulla on Prismasta pari vuotta sitten ostetut ja edelleen ei mitään vikaa. Joka viikko käytän niitä muiden pikkareiden ohella.

Vierailija
8/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin pestä pikkarit aina 60 asteessa ja en ole löytänyt muita jotka sen kestäisi paitsi Sloggit. Jos joku tietää niin vinkatkaa.

Vierailija
9/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaupassa kalsareita piisaa

No vinkkaappa sellaiset korkeavyötäroiset, joissa on vielä hyvä istuvuus ja hieman paksumpaa puuvillaa kuin sloggi maxi.

Kaiken maailman taita, stringiä ja hipsteriä löytyy.

Vierailija
10/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii parhaiten Prisman Actuellet. En muista hintaa mutta sellaiset joita myydään 3kpl paketissa ja ovat puuvillaisia. Kestävät hyvin 60 asteen pesun. Samalla merkillä on myös tekokuituisia joten kannattaa katsoa tarkkaan mitä ostaa.

Vierailija
11/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tilalle? Mä käytän maxeja ja tykkään korkeasta vyötäröstä, missä muussa merkissä ja mallissa olisi?

Pierre Roberteja löytää välillä alesta sekä kaupasta että netistä.

Vierailija
12/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan seuraukset näkyvät hinnoissa. Inflaatio jyllää.

Vierailija
13/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappahlista saa samantyylisiä kolmen pakkauksissa, värinä musta ja valkoinen ainakin. Paljon parempi laatu kuin sloggeissa, ostin kun luin täältä vinkin.

Vierailija
14/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin keväällä kahdet Sloggit. Joka käytön jälkeen pesen koneessa 40 asteessa. Hyvin ovat pysyneet kuosissa.

Hyi, alusvaatteet pestään 60 asteessa.

Vierailija
15/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykästyin Pierre Robertin housuihin, tosin ovat kalliimmat. jotain 12-13 € 2 kpl. 

Vierailija
16/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin pestä pikkarit aina 60 asteessa ja en ole löytänyt muita jotka sen kestäisi paitsi Sloggit. Jos joku tietää niin vinkatkaa.

Mitkä tahansa puuvillaiset alushousut.

Vierailija
17/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, alusvaatteet pestään 60 asteessa.

Melkoiset hapot sulla

Vierailija
18/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tällaiset ja hirveän mukavat jalassa, mutta ensimmäisessä 40 asteen pesussa irtosi ilmeisesti liimattu(?) reunakuminauha melkein koko matkalta. Ei vakuuttanut.

Vierailija
19/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii parhaiten Prisman Actuellet. En muista hintaa mutta sellaiset joita myydään 3kpl paketissa ja ovat puuvillaisia. Kestävät hyvin 60 asteen pesun. Samalla merkillä on myös tekokuituisia joten kannattaa katsoa tarkkaan mitä ostaa.

Ostin just tuollaiset, kun hämmennyin Sloggien hinnasta. Maksaisin niistä kyllä kympin mutta puuvilla niissä on nykyään hirvittävän ohutta. Ap

Vierailija
20/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tällaiset ja hirveän mukavat jalassa, mutta ensimmäisessä 40 asteen pesussa irtosi ilmeisesti liimattu(?) reunakuminauha melkein koko matkalta. Ei vakuuttanut.

No nyt osui maanantaikappale sulle. Mulla pyörii jatkuvasti iso määrä erilaisia Robertin pöksyjä käytössä ja koneessa, eikä mene miksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi