Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimistotyötä tekevät, mikä on koulutuksenne ja palkkanne?

Vierailija
17.07.2022 |

Eli te jotka teette toimistotyötä, niin mitä työtä teette ja paljonko on bruttopalkkanne kuukaudessa? Entä minkä koulutuksen olet käynyt?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3900€/kk, koulutus exemia lautatuuri FLMK.

Vierailija
22/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YTM brutto 3800€. Teen vähän kaikenlaista. Asiakaspalvelua, käännöksiä, jonkin verran koodausta tarvittaessa, markkinoinnin tehtäviä

Bonuksia tulee väliin palkan lisäksi. Niitä en tuohon laittanut.

Kysyn ihan mielenkiinnosta, että onko tää sellasta työtä mihin voi päästä tradenomin koulutuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu, 4300e/kk. Projektipäällikkö.

Vierailija
25/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan peruskoulumerkonomi. Pääsiin hyvään firmaan töihin aikoinaan ja olen edennyt työssäni - 4500.

Vierailija
26/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi, teen sosiaaliohjaajan töitä. Palkka 2950 e.

Vierailija
27/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistorotta tienaa aika perkuleen hyvin. Mä oon valinnu väärän alan. Selekeesti!

No voiiiiiiiii anteeeekssss et nimitin teitä toimistorotiks!!! Voi hirveetä mikä loukkaus. Hellanlettas mikä alapeukutus ja sappinesteen nousu kurkkuun. Voi että!!

No, sanotaanko sivistyneemmin sitten tiukkapiposille ammattikorkeestikoulutetuille toimistovalkokaulustyypeille. Hilfigetiä käyttäville....onko hyvä ilmasu???? Huomaa vittuilu?????

No joooooooooooo, asia on Niiiiin, että mä tienaa fyysisellä työllä hyvin, sä tienaat perseelläs istuen saman. Mulla kasvaa lihakset siinä samalla, sulla maha ja perse kasvaa...... kumpi hyötyy... kumpi parempi? Tilipussi vai kroppa? Molempi parempi...... mäkin tienaan aika saa...n hyvin....molempi parempi...älä valkokaulus yhtään pulliste.

Vierailija
28/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi, perustoimistotyötä, nyt paljon etänä. Palkka 3200 e / kk

Vierailija
29/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-hommia merkonomin papereilla. Palkka kolme tonnia ja risat.

Vierailija
30/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpee, partavedeltä löyhkäävä toimistoihminen....ah, se muka yhteiskunnan tukipilari ja muka arvostettu majava. Osaa sukkuloida ja rakentaa yhteiskuntaaa!!!

Pas..antärkeilijöitä kovapalkkasempia kuin sairaanhoitajat jotka tekee OIKEAAA työtä yhteiskunnan ja ihmisyyden hyväksi.

Maailma on kusiränni ja kusitöistä maksetaan kovimmin. Kuten urheilijoille!

Vierailija
31/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palotarkastaja, 3500e/k. Käyn toki kentälläkin tarkastuksilla, mutta nykyisessä toimenkuvassa yli puolet työajasta toimistotyötä. Esimies on 100 km päässä, alaisia ei ole. Koskaan ole ollut yhtä itsenäistä työtä. 

Toki viranhaltijahan saa virkavastuulla tehdä mitä tykkää.

Vierailija
32/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palotarkastaja, 3500e/k. Käyn toki kentälläkin tarkastuksilla, mutta nykyisessä toimenkuvassa yli puolet työajasta toimistotyötä. Esimies on 100 km päässä, alaisia ei ole. Koskaan ole ollut yhtä itsenäistä työtä. 

Toki viranhaltijahan saa virkavastuulla tehdä mitä tykkää.

Koulutuksena rakennusinsinööri siis vielä. 

Vierailija
33/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri 3200. Laskutus, tekninen dokumentointi ja joitakin hallinnon töitä kuuluu toimenkuvaan.

Vierailija
34/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpee, partavedeltä löyhkäävä toimistoihminen....ah, se muka yhteiskunnan tukipilari ja muka arvostettu majava. Osaa sukkuloida ja rakentaa yhteiskuntaaa!!!

Pas..antärkeilijöitä kovapalkkasempia kuin sairaanhoitajat jotka tekee OIKEAAA työtä yhteiskunnan ja ihmisyyden hyväksi.

Maailma on kusiränni ja kusitöistä maksetaan kovimmin. Kuten urheilijoille!

Mutta katos alapeukuttajaa, kusipäähän se on eksynyt palstalle alapeukuttamaan!! Syö sitä aamutuotostas!

Rikas, porvaripper..le joka ajaa audilla ylinopeutta, ja sanoo poliisille etkö vi..u tiedä kuka mä oon! Ryydman!!! Lue lehtiä köyhä!

Vierailija
35/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5800€ kk - KTM - project controller

Vierailija
36/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM, esimiestyötä ja prosessikehitystä, palkka reilu 4300€/kk.

Vierailija
37/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI, 6900e/kk + bonarit

Vierailija
38/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo, 5000€/kk

Vierailija
39/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi, reskontranhoitaja. Ikää 50v ja palkka 3000e ilman etuja. Jos ei tosin pahemmin ole, puhelinetu ei enää des nykyään ole mikään etu.

Vierailija
40/63 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimistorotta tienaa aika perkuleen hyvin. Mä oon valinnu väärän alan. Selekeesti!

No voiiiiiiiii anteeeekssss et nimitin teitä toimistorotiks!!! Voi hirveetä mikä loukkaus. Hellanlettas mikä alapeukutus ja sappinesteen nousu kurkkuun. Voi että!!

No, sanotaanko sivistyneemmin sitten tiukkapiposille ammattikorkeestikoulutetuille toimistovalkokaulustyypeille. Hilfigetiä käyttäville....onko hyvä ilmasu???? Huomaa vittuilu?????

No joooooooooooo, asia on Niiiiin, että mä tienaa fyysisellä työllä hyvin, sä tienaat perseelläs istuen saman. Mulla kasvaa lihakset siinä samalla, sulla maha ja perse kasvaa...... kumpi hyötyy... kumpi parempi? Tilipussi vai kroppa? Molempi parempi...... mäkin tienaan aika saa...n hyvin....molempi parempi...älä valkokaulus yhtään pulliste.

Näin kevyttä toimistorotan työtä tekevänä jaksan kyllä jumpata illat ja viikonloput. Suurella todennäköisyydellä mun kroppa on siis parempi kun sun. Iho nyt ainakin, ei ole auringossa parkkiintunut ja kädet ei ole niin rakkoiset ja känsäiset kun sun. Ai niin, bruttopalkka 3650 €/kk ja tradenomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme