Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on naisiaan tämä Maria Ohisalo? En saa hänestä mitään otetta

Vierailija
17.07.2022 |

Olen miettinyt tätä vihreiden puheenjohtajaa Maria Ohisaloa. Hän on mielestäni erikoinen tapaus. Kaikista muista puoluejohtajista löytyy jotain samaistumispintaa, vaikka ei puoluetta äänestäisikään, mutta hänestä en saa otetta millään. Mikä hänen poliittinen linjansa on? Vihreiden avaukset ovat jääneet aivan pimentoon tai sitten ne ovat kummallisia, kuten sunnuntailisien poisto. Vihreiden kannatuskin laahaa jossain pohjalukemissa. Onko tämä köyhyystutkija Ohisalo oikeastaan vasemmalla vai oikealla?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skeletoriks mä oon sitä kutsunu jo vuosia ainaski.

Mieluummin kyl skeletor kuin thicc/paccsu. Jos siis pitää valita

Vierailija
22/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on joutunut koskaan tiskaamaan tai kotitöitä tekemään. Kokoomuslaiset elävät omassa kuplassaan, jossa köyhät on tuhottu, persumiehet elävät omassa sovinistisessa Suomi-kuplassaan, mutta myös vihreät elävät omassa näistä toki poikkeavassa kuplassaan.

Varmsasti on tiskaillut ja tehnyt muutakin.

On vaatimattomista oloista lähtöisi, kun valmistui, suuret opintovelat niskassa.

Kotonaan hänellä oli vain köyhyyttä ja alkoholismia.

Ei mikään ihme, että erikoistua köyhyys tutkijaksi. Ja väitteli lopuksi jopa tohtoriksi.

Miksi hänestä huokuu sitten nykyään ylimielisyys? Semmoinen alentuva virne usein.

Ei ollut alunperin sellainen, vaan jopa anteeksipyytelevän oloinen. Jokin hänen olemuksessaan on mennyt suuntaan, josta en pidä. Ehkä oppinut poliitikoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha edes toivoa, että joku puolue tai poliitikko ajaisi köyhän ja moniongelmaisen työttömän asioita. Tällaisen ihmisen asemaa halutaan vain huonontaa entisestään.

Vierailija
24/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo ei niistä sunnuntailisistä puhunut.

Vierailija
25/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skeletoriks mä oon sitä kutsunu jo vuosia ainaski.

Mieluummin kyl skeletor kuin thicc/paccsu. Jos siis pitää valita

Joo mut kato sen naamaa, ei voi paljoo pahansuopaisemmaks mennä.

Vierailija
26/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aneeminen olmi, jolla ei ole mitään todellisia mielipiteitä mistään. Marionetti, joka on väärässä paikassa kaiken kaikkiaan.

Ihan peruspoliitikko siis. Kaikki asettelevat sanansa hyvin huolellisen ympäripyöreästi. Tärkeintä on kuitenkin näyttää edustavalta ja hehkeältä. Hyvältä ihmiseltä. Se on tärkeintä.

Vierailija
27/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivi Isis-leiriltä ihmisiä Suomeen haalinut.

Vierailija
28/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on joutunut koskaan tiskaamaan tai kotitöitä tekemään. Kokoomuslaiset elävät omassa kuplassaan, jossa köyhät on tuhottu, persumiehet elävät omassa sovinistisessa Suomi-kuplassaan, mutta myös vihreät elävät omassa näistä toki poikkeavassa kuplassaan.

Varmsasti on tiskaillut ja tehnyt muutakin.

On vaatimattomista oloista lähtöisi, kun valmistui, suuret opintovelat niskassa.

Kotonaan hänellä oli vain köyhyyttä ja alkoholismia.

Ei mikään ihme, että erikoistua köyhyys tutkijaksi. Ja väitteli lopuksi jopa tohtoriksi.

Miksi hänestä huokuu sitten nykyään ylimielisyys? Semmoinen alentuva virne usein.

Ei ollut alunperin sellainen, vaan jopa anteeksipyytelevän oloinen. Jokin hänen olemuksessaan on mennyt suuntaan, josta en pidä. Ehkä oppinut poliitikoksi?

Onkos hän käynyt Klasun uudelleenohjelmoitavana? Niinhän se muuttui ilme ja kääntyi kelkka Marinillakin.

Vierailija
29/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Hänen ja tovereidensa ulostulot ovat niin toisesta maailmasta että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Häneltä puuttuu kyky asettua toisten ihmisten asemaan näitä hulluuksia ajaessaan, olisi suotavaa tehdä joku opintomatka syrjäseuduille ja maatiloille ja koittaa elää niinkuin ne ihmiset siellä niillä rajallisilla resursseilla.

Samaa mieltä. Mikä olisi maailmaa pelastaessa, mutta aikataululla on paljonkin väliä. Pitääkö itse siirtyä luukulle kerjäämään, että saadaan tämä ilmastoprojekti tarpeeksi nopeasti maaliin? Siinä menee minulla raja. Mekin elämme täällä vain kerran, ja autonvaihdon ajankohtaa on pakko miettiä.

t: tänä kesänä viikko lomaa

Vierailija
30/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen joskus elämässäni kuulunut hänen lähipiiriinsä. Ois aika paljon kaikenlaista kerrottavana mutta juu kaikkea ei kannata uskoa mitä se täti suustaan päästää tai on päästänyt. Oikein hävettää että olen tuon mamman kanssa ollut tekemisissä! Hyhhyh. Ei mitään tolkkua koko touhussa :D

Vierailija
31/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on kaunis ja lämminsydäminen. Ei sovi oikein poliitikoksi, jossa pitää olla kova ja populisti.

Vierailija
32/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Hänen ja tovereidensa ulostulot ovat niin toisesta maailmasta että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Häneltä puuttuu kyky asettua toisten ihmisten asemaan näitä hulluuksia ajaessaan, olisi suotavaa tehdä joku opintomatka syrjäseuduille ja maatiloille ja koittaa elää niinkuin ne ihmiset siellä niillä rajallisilla resursseilla.

Sama käyny mielessä. Olisi ihn hyvä, jos itiksen kasvatti kävisi joskus elämässään myös muualla Suomessa kuin niissä omissa ympyröissä.

Vierailija
33/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiivi Isis-leiriltä ihmisiä Suomeen haalinut.

Juu, todella lapsellisen oloinen noinkin vanhaksi naiseksi!

Vierailija
34/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen miehensä on iso pamppu öljy-yhtiössä jonka yhtiö on hyötynyt satoja miljoonia hallituksen toimista.

Vierailija
35/35 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedà muuta kuin ettÃ

hÃn on pieni vihreà nainen

íí

sellainen jolta kysyy perustelut mielipiteeseensà ja haluaa kuulla faktat niin jÃhmettyy paikalleen hokemaan mantraansa ja hÃvittyÃÃn hÃipyy paikalta. Ainakin erÃs "vihreÃ" viisaana itseÃÃn pitÃvà ex naapuri sekà erÃs ystÃvÃni