Särkänniemen MotoGee-laite -miten hurja se on?
7v ja 124cm pitkä lapsi hinkui Särkänniemessä MotoGee-laitteeseen (se "moottoripyörä").
Olisi pituuden puolesta päässyt, mutta en uskaltanut antaa mennä ja itsekin emmin tuota laitetta, enkä uskalla kyytiin. Yksin en vielä päästä.
Olin itse kyllä HighVoltagessa ja sen jotenkin kestin, vaikka aika kauhea se oli, vaikka tavallaan kiva.
Onko MotoGeessä minkälaiset turvakaaret? Näyttää kuin siinä olisi selkä ja yläkroppa ns. irrallaan?
Onko minkälainen retkahdus- tai tippumisvaara? Tai tuntuuko kuin tippuisi lapsi kyydistä, tai itse?
Ollaan aika pitkäselkäisiä, niin ehkä siksi tuntuu hurjalta tuo.
Entä sopiiko tuo selkävaivaisille?
Kommentit (20)
Aika lälly. Turvakaari tulee selkää vasten.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miten se voi pitää kiinni, jos se on vain selkää vasten?
En nyt jostain syystä tajua.
Tuntuuko kovalta retkahdukselta sen kyydissä?
Vierailija kirjoitti:
Maha on mopoa vasten ja kaari litistää sut siihen tiukasti kiinni. No ei oo mitenkään kova 😅
Vierailija kirjoitti:
Maha on mopoa vasten ja kaari litistää sut siihen tiukasti kiinni. No ei oo mitenkään kova 😅
Okei, ehkä uskaltaisi sit ens kesänä... Kiitos, ku jaksat vastailla! :D
Vielä kysymys: mahtuuko sinne hieman vatsakas täti-ihminen ja tosi hoikka poika? Tuo siis sen 124 cm ja vain 23kiloa painava kuikeli. Pysyyhän varmasti eikä lennä Näsijärveen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, ehkä uskaltaisi sit ens kesänä... Kiitos, ku jaksat vastailla! :D
Vielä kysymys: mahtuuko sinne hieman vatsakas täti-ihminen ja tosi hoikka poika? Tuo siis sen 124 cm ja vain 23kiloa painava kuikeli. Pysyyhän varmasti eikä lennä Näsijärveen? :D
Uskaltaa, uskaltaa 😃
Eiköhän sinne mahdu. En tosin oo Särkässä töissä, ni ei oo kokemusta sen laitteen lastaamisesta 🤠
Kuikeli pysyy kyllä, kun on tarpeeksi pitkä. Ei sieltä mihinkään lennä.
Särkässä on vain yksi oikeasti raju laite, ja se on nimeltään X.
Vierailija kirjoitti:
Särkässä on vain yksi oikeasti raju laite, ja se on nimeltään X.
Ja sekin on vähä hiinä ja hiinä 😄
Mun lapsi oli nuorena siinä. En taatusti olisi uskaltanut siihen mennä. Nuori nainen kysyi pojaltani missä sun äiti on. Poika kertoi että tuolla se seisoo.
Pelkään laitetta ja siihen ei mua saa.
Tästä jo aikaa ja poika on nuori aikuinen jo.
Olen uskaltautunut useampana vuonna mukaan omien ja kummilasten kanssa. Ja pelkään vielä hurjia laitteita. Tosi tukevasti siinä on kiinni, ei tule sellaista tunnetta että voisi tippua. Lapsista se on kuulemma aika lälly, itselle kamalinta on se alun nopea kiihdytys, tuntuu kuin henki hetkeksi salpautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin, en mene enää ikinä!
Mikset?
Mä meen taas sunnuntaina, kun tehdään työporukalla vakoiluretki 😁
Hauska laite, tuskin kovinkaan monelle liian hurja. Tasainen kyyti ja tukevat kiinnitykset.
Serkkuni 45 v pelkää kaikkia laitteita ja uskaltaa harvaan, mutta sain hänet tänä kesänä houkuteltua Moto Geehen ja siitä tykkäsi. Se on myös lähes 70 v äitini lempparilaite Tornadon jälkeen.
Milset antanut lapsen mennä yksin?
Ei ole hurja ja lisäksi nopeasti ohi.
High Voltage on paljon rajumpi kuin MotoGee.
Kymiringin MotoGP:n pärinä on vielä hurjempi. Eiku...
Onko kellään mennyt niska Motogeessä? Voiko oikeasti tulla joku paha retkahdusvamma?
Kyllä siinä on niska vaarassa.
Eka kerralla nytkähti aika tavalla. OlLi voinut tulla retkahdusvamma. Suututtaa, miten tuollainen laite voi olla.
Mutta jos varoo ja pitää lähtiessä leukaa lähempänä rintaa, niin ei se sitten vaarallinen ole.
Eli meni uudelleen, mutta varoin ja pidin varani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on niska vaarassa.
Eka kerralla nytkähti aika tavalla. OlLi voinut tulla retkahdusvamma. Suututtaa, miten tuollainen laite voi olla.
Mutta jos varoo ja pitää lähtiessä leukaa lähempänä rintaa, niin ei se sitten vaarallinen ole.
Eli meni uudelleen, mutta varoin ja pidin varani.
Eli kantsii mennä silleen päälaki edellä, naama alaspäin, yläkroppa ja pää etukenoon tuulta päin?
Ei pää ylöspäin koholla, kuten monella videolla näkee?
Ei siihen ole kukaan uskaltanut.