Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te povekkaat naiset ostatte takkinne?

Vierailija
17.07.2022 |

Saa antaa suosituksia. Kaikki takit kesä talvi väli ihan kaikki. Onko sellaisia näyteinä vai onko kaikki sitä suoraa teltta mallia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyteinä=nätteinä.

Vierailija
2/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomimmammoilla isojen tissien mukana tulee iso maha ja valtava bärse, joten telttamalli on paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomimmammoilla isojen tissien mukana tulee iso maha ja valtava bärse, joten telttamalli on paras

Ei kaikilla niin kyllä ole.

Vierailija
4/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää! 158 cm, 58 kg, 70 F.

Vierailija
5/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan taida tietää. Täällä ilmeisesti vain pieni tissisiä lattarintoja kaikilla.

Vierailija
6/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetakin ostin BMS:ltä. Muut takit itsellänikin hakusessa.

t. N40, 175cm, 90H

Vierailija
7/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mistäkin. Kevät/kesä/syksy menee jossain trenssitakeissa tai vastaavissa missä vyö. Talvet pari kokoa liian isossa takissa että kaikki osat pysyy lämpimänä.

Vierailija
8/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän telttamalleja siksi, että en tykkää huomiosta. Jos näkyy vyötärö ja rinnat, niin miehet kommentoivat rintoja koko aja. Se on ällöttävää. Pidän siis telttoja. Oikeastaan miesten takkeja, koska ne ovat hieman kapeampia malliltaan. En siis telttoja, vaan y-mallin takkeja. Minulla on muutama naisellinen takki vyötärövyöllä, mutta sen kanssa ei tule mitään. Ei saa olla hetkeäkään rauhassa.

Vierailija
9/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän telttamalleja siksi, että en tykkää huomiosta. Jos näkyy vyötärö ja rinnat, niin miehet kommentoivat rintoja koko aja. Se on ällöttävää. Pidän siis telttoja. Oikeastaan miesten takkeja, koska ne ovat hieman kapeampia malliltaan. En siis telttoja, vaan y-mallin takkeja. Minulla on muutama naisellinen takki vyötärövyöllä, mutta sen kanssa ei tule mitään. Ei saa olla hetkeäkään rauhassa.

Minä haluan takin missä muodot näkyvät.

Vierailija
10/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kirjoitti takkien suunnittelija tai sisäänostaja. Itse tilasin "mittatilauksena" jakun, jossa yläosa piti olla numeroa suurempi kuin alaosa, jotta povi mahtuu hyvin eikä alaosa jää teltaksi. Mutta kuinkas kävi: takapuolen koko on sopiva, mutta  napit eivät mene kiinni ja  vatsan kohta niin suuri, että minun mahani ei olisi täyttänyt sitä edes viimeisilläni raskaana.

Vierailija
11/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se te rintojen kommentointia kuulevat liikutte? Minulla on ollut varsin muhkeat muodot jo 40 vuotta, mutta en ole koskaan kuullut ainakaan missään julkisella, enkä vähemmän julkisillakaan paikoilla kenenkään kommentoivan rintojani millään tavalla . Ainoa, jonka mielestä " sinulla on liian suuret rinnat" oli rintaliivikauppias, jolla ei ollut myydä minulle sopivaa kokoa. Minun mielestäni nämä olivat juuri sopivat, hänellä oli liian pienet valikoimat.

Aloittajan tavoin odotan edelleen vastauksia.

Vierailija
12/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi takeissa on povitasku, laitetaanko se iso povi sinne?

Vierailija
13/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan taida tietää. Täällä ilmeisesti vain pieni tissisiä lattarintoja kaikilla.

Tai sitten niitä, joilla on leveä perä ja suuri vatsa.

Tai sitten sellaisia takkeja ei vaan missään myydä. Meille kaikki kaksiosaiset jakkupuvut ovat vaikeita, mutta ongelman voi ohittaa ostamalla pienemmän alaosan. Pitkät vaatteet ovat se varsinainen ongelma, kun alaosa on yleensä tolkuttoman suuri. Kesämekoista sentään voi löytää sellaisia vanhanaikaisia malleja, joissa on väljä yläosa, tiukka vyötärö ja sopivasti levenevä kellohelma tai mukavasti hulmuava.

Vierailija
14/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi takeissa on povitasku, laitetaanko se iso povi sinne?

Miesten takeissa niitä on, jospa joku mies vastaisi.

Vierailija
15/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kiristysnarut vyötäröllä tai vyö mutta mulla ainakin ongelmana se että selkäpuoli pussittaa ihan huolella jos muuten sopii. Koita siinä ihan amatööriompelijana alkaa tehdä muotolaskoksia johonkin vuorelliseen toppatakkiin 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä