Mitä etuja saat työpaikaltasi palkan lisäksi?
Niin esim. terveydenhoidon, kahvit, liikuntaseteleitä...kerrohan niin saamme kadehtia?
Kommentit (68)
Ilmaiset rannekkeet itselle ja kaverille kerran viikossa työpaikalle, ja ilmaisia rannekkeita muihinkin kohteisiin 🤩
Lisäksi -15% ale kaikesta, mitä ostaa puistosta.
Ruokaa, ei tarvitse kaupassa juurikaan käydä.
Eikä laittaa töissä biojätteeseen.
Terveystarkastus joka toinen vuosi
Kulttuuriseteli, liikuntaetu, halpoja retkiä ja harrastusmahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuriseteli, liikuntaetu, halpoja retkiä ja harrastusmahdollisuuksia.
Wau..
Laaja terveysvakuutus, sisältää erikoislääkärit ja kuvantamisen.
Veroton ateriakorvaus
Veroton kilometrikorvaus
Liikunta etu
Työsuhdesähköfillari
Työsuhdepuhelin
Työsuhdeautonkin sais jos haluais
Työpaikka raksalla insinööri
epassi, puhelin, nettiä tai puhelinliittymää ei tarvi maksaa itse, erinäisiä bonuksia mihin voi itse vaikuttaa yms yms
Minä sain kerran jouluna elokuvalipun.
Otan firman kassasta joka päivä 200 euroa käteismyynneistä saatuja rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Laaja terveysvakuutus, sisältää erikoislääkärit ja kuvantamisen.
Veroton ateriakorvaus
Veroton kilometrikorvaus
Liikunta etu
Työsuhdesähköfillari
Työsuhdepuhelin
Työsuhdeautonkin sais jos haluaisTyöpaikka raksalla insinööri
Nyt oli kyllä kova.....
Laaja työterveys, puhelin, lounarit, asunto.
Kerran sain ruman lippalakin hyvin tehdystä projektista, siitä on nyt neljä vuotta. Jouluruokailu vuosittain omakustanteinen. Liikuntasetelit maksulliset. Näin meillä, 20 vuotta samalla työnantajalla.
WC-paperia, klemmareita, kumirenksuja, usb-muistitikkuja, kopiopaperia, mainoskyniä ja ruutuaikaa YouTubeen ja Vauvapalstalle.
Kahvit, muutaman kerran vuodessa lounaan firman piikkiin ja joskus joululahjaksi palkallista vapaata. Kerran olen saanut bonukset. Työterevyshuolto on vain paperilla, siihen ei käytännössä kuulu mitään. Työaika on työsopimuksessa 8-16, mutta kyllä se joustaa jos on omia menoja ja ihan vain ilmiotusasiana, ei tarvitse sopia tai säätää. Saan myös itse päättää loma-ajankohtani. Sitten on näitä pikkujuttuja, että saan ottaa kopioita - harvoinpa nykyään on tarvetta - tai jotain tavaroita, mitkä on töissä sellaisia ettei enää tarvita. Luvalla aina, esim. isoja kirjekuoria, joita tarvitaan enää ani harvoin on vielä paljon, mutta harrastustoiminnassa olen niitä tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sain ruman lippalakin hyvin tehdystä projektista, siitä on nyt neljä vuotta. Jouluruokailu vuosittain omakustanteinen. Liikuntasetelit maksulliset. Näin meillä, 20 vuotta samalla työnantajalla.
En ymmärrä näitä jotka jumittaa samalla työnantajalla vuosikausia. Sano nyt vielä ettei palkkakaan tyydytä?
Tyky-setelit, halpa (ja hyvä) ruoka, työvaatteita ja kenkiä silloin kun haluan ja sellaisia kuin haluan, (huonon) työterveyshuollon, joululahjan, muutaman kerran vuodessa joku illallinen.
Ite sain potkut koeajan lopulla, ilman mitään järjellistä syytä. Viikottaisissa esimiehen kanssa käydyissä yksykkösissä ei noussut kertaakaan mitään huomautettavaa.