Joulu lähestyy
Hyvä aika alkaa pistämään rahaa sivuun ja miettimään lahjoja ettei taas joulu tule puskista.
Kannattaa panostaa hoivapalveluihin ja vaikka käännöspalveluihin ja jättää tekniikka kokonaan ostamatta. Insinööreillä on jo ihan tarpeeksi rahaa.
Kommentit (69)
No teinin joululahjatoiveet on n 1500€. Ja ennen joulua on hänen nimpparinsa plus synttärinsä. Mut ehkä voitetaan lotossa.
Ei ole pelkoa raha mene jouluna. Vietän sen yksin.Joten on minulle kuin mikä tahansa pyhä,muiden pyhien joukossa.Tosin pääsen kerrostalon ilmaiseen joulu saunaa joulu aattona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa raha mene jouluna. Vietän sen yksin.Joten on minulle kuin mikä tahansa pyhä,muiden pyhien joukossa.Tosin pääsen kerrostalon ilmaiseen joulu saunaa joulu aattona.
Miksi kerros talo oli kirjoitettu yhteen?
Joulusta viis, mutta pääsiäinen on jo kahdeksan ja vappu yhdeksän kuukauden päästä.
Valmistautuminen ei ole se pointti vaan se että pääsee yllättymään 23.12. ettei olekaan rahaa lahjoihin vaikka niitä halusi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
No teinin joululahjatoiveet on n 1500€. Ja ennen joulua on hänen nimpparinsa plus synttärinsä. Mut ehkä voitetaan lotossa.
Isokaan summa ei kirpaise jos menee hyvään tarkoitukseen.
Kohta on jo joulukoristeet kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pää kii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isokaan summa ei kirpaise jos menee hyvään tarkoitukseen.
Ei lapsen tartte saada kaikkea mitä toivoo.
Nyt on oikea aika pestä matot jouluksi ja kerätä marjat jäähdykkeisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerros talo oli kirjoitettu yhteen?
😂
Itse olen pakastanut jo kaikkia laatikoita kilon per laatikko ja ostin edellisen joulun jälkeen kinkun alennuksesta, se on myös pakkasessa. Lahjat ostin heti joulualennuksista, ja joulukorit poimin roskiksesta. Eipä tarvii joulua stressata!
On aika mennä varastoon ja tutkia toimiiko jouluvalot. Onko kenties koristeet jotain mikä on vanhanaikaista ja ei kuulu tyyliin. Tehdä ostostoslista ja vaipua aatoksiin
Lahjojen osto kannattaa aloittaa jo nyt. Voisi hankkia vaikka noita stringejä, mitä täällä mainostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää kii!
No, eipä ole kuin reilu pari kuukautta, niin ovat ensimmäiset joulusuklaat kaupoissa (yleensä syyskuun lopulla) ja joulukoristeet tulevat sitten heti perään lokakuussa. Mutta eikö sitä kannata alkaa jo pikkuhiljaa valmistautumaan, eikä sitten kahta päivää aattoa täällä valittaa, että ei ole mitään valmiina ja kaikki lempisuklaat myyty?
Ja juhannus on jo vajaan vuoden kuluttua!
Aika kuluu kirjoitti:
Joulusta viis, mutta pääsiäinen on jo kahdeksan ja vappu yhdeksän kuukauden päästä.
Kohta alkaa päivä taas pitenemään ja lumet sulaa! Odotan ensimmäisiä kevätpäiviä jo!
Hyvä neuvo👍