Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko ihmisiä, joille sattuu ja tapahtuu. Joku on aina heitä vastaan, tai joutuvat huijatuksi tai jotain vastaavaa

Vierailija
16.07.2022 |

Minä tiedän sellaisia ihmisiä. Miten voi olla mahdollista, että sellaista tapahtuu niin usein?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eräs persoonallisuushäiriöinen nainen. Aina häslää ja liioittelee ja valehteleekin tarinoitaan. Monet jutut keksittyjä. Äärimmäisen huomionkipeä draamaqueen.

Vierailija
2/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin haastattelun perusteella tämän vuoden Miss Suomi-kisojen ennakkosuosikki oli joutunut useammankin huijarin uhriksi ja lähtenyt jopa Thaimaahan saakka katteettomien lupausten perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellaisia, jotka saavat aina huonoa asiakaspalvelua. Asiakaspalvelijat esimerkiksi katsovat heitä jotenkin pahasti heidän tullessaan paikalle. Ja puhuvat tiuskimalla. Tai vaihtoehtoisesti pitävät mielistelevää tekohymyä. Minustakin on kumma, kun samat ihmiset törmäävät tähän koko ajan. Itse saan kaikkialla ihan normaalia käytöstä normaalin näköisiltä ihmisiltä.

Vierailija
4/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokenut usein, että joku asia menee toisilla aina hyvään suuntaan ja toisilla huonompaan. Siihen itse juurikaan pystymättä vaikuttamaan.

Esimerkiksi kun jäin aikoinaan eläkkeelle maaliskuun alusta, saan pienen alle satasen Kelän lisäeläkkeen, niin ensin Kelan virkailija sanoi, että hyvä juttu on kun alle satasen eläkkeestä ei mene veroa. Olin ilosen yllättynyt. Sitten virkailija katsoikin tarkemmin ja sanoi, että voi kun ikävää, juuri helmikuussa olisi vielä ollut verotonta, mutta muuttui juuri verolliseksi, olen siinä verotusrajan toisella, eli huonommalla puolella.

Oli kuukauden vaihtumisesta kiinni.

Tämä nyt yksi esimerkki, vastaavia on ollut minulla todella monia. On juuri joku aikamäärä tullut täyteen juuri ennen tai heikennetty jotain asiaa juuri ennen tms.

Vastaavasti tunnen erään tutun, montakin, joilla aina menee päinvastoin. Kertovat iloisena, että ette usko kuinka hyvä tuuri kävi taas tässä ja tässä asiassa...

Vierailija
5/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on tällainen, mutta hän aina oveluudella ja älyllä selviää tilanteesta ja laittaa koppavalle tyypille tai huijarille jauhot suuhun.

Vierailija
6/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Epäonni kohtaa aina yhtä ystävistäni. Jos epäonni kohtaa jotakuta muuta niin tämä etsii tavan esittää että kyllä hänellä kuitenkin on asiat huonommin kuin kenelläkään muulla. Häntä ei siis saa päihittää ongelmissa, sairauksissa, köyhyydessä, kohtelussa tms.

Vierailija
7/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tiedän erään jolle sattuu ja tapahtuu jatkuvasti, dramaattisia elämänkäänteitä.

Vierailija
8/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä .Huijattu ja ryöstetty moneen otteeseen. En pidä liikaa ääntä itsestäni mutta joudun aina tähän tilanteeseen. 

Kysyin tyttökaverilta minkä takia.Hän sanoi että ottavat selvän osoitteesta ja tietävät että se on rikkaiden aluetta. Itse en ole rikas sanan varsinaisessa merkityksessä. Päinvastoin.Puoli kotia ryöstetty. 

Vierailija
9/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi vainoharhainen nainen. Vanhetessaan pahenee. Rasittava ja säälittävä.

Vierailija
10/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raskaita ihmisiä ovat sellaiset, jotka koko ajan tulkitsevat toisten puheita ja käytöstä. Ja tulkinta menee aina pahimman mukaan. Sirpa sanoi moi, niin se tarkoitti, että oletpas sinä lihonut. Kalle kysyi kuinka voin, miksi se noin tahtoo urkkia terveysasioitani, kiva olis varmaan juoruilla ympäri kyliä, Auliko sen on laittanut asialle??? Leena ei ole soittanut pitkään aikaan, hän on varmasti loukkaantunut, kun ilmeisesti hänen mielestään synttärilahjamme oli liian vaatimaton, ja nyt kun tämän keksin, niin tämähän on ainoa mahdollinen selitys. Kuinka voikaan ihminen olla noin koppava!