Maksaako Marimekko teille että kannatte niitä kasseja
Kommentit (17)
Kaikki mainoskassit ovat rumia. Amen.
Ei, mutta Balenciaga maksaa.
Ja LV.
Ei, mutta Marimekko on minulle antanut kyseisen kassin kaupan päällisiksi.Markettia mainostava muovikassikin maksaa 20 c.
Entäs ne Miss Marimekko olkanauhat!! Voi apua.
Minä maksan Marimekolle, että saan kantaa heidän logollaan kuvioitua kassia!
Heh, tämä. Kaikilla on sellainen, ihan älyvapaata.
Eipä löydy kapistani Marimekkoa eikä tulevaisuuskaan mitään..Liian kallista minulle marimekon kaikki tuoteet.ps, Kirpputoritkin pitää vanhoista marimekon räteistä kovat hinnat.
Nousukasmaista. Ihan sadalla eurolla on pitänyt ostaa ylihintaisia verhokuoseja. Ja saanut kassin muka ilmaiseksi. Ei voi käyttää edes roskapussina.
Vierailija kirjoitti:
Eipä löydy kapistani Marimekkoa eikä tulevaisuuskaan mitään..Liian kallista minulle marimekon kaikki tuoteet.ps, Kirpputoritkin pitää vanhoista marimekon räteistä kovat hinnat.
Köyhää
Oon miettinyt samaa kaikkien merkkivaatteiden kohdalla!
Miksi joku haluaa olla kävelevä mainos?
festereilla näkyy isolla marimekkotekstillä olevia laukunhihnoja naisten olkapäillä. kai mainostamisesta on edes ilmaiset festariliput saanut ja merkin vaatteet vai maksetaanko siitä ihan rahaa
Ostan Marimekon kassit kirpateilta.
Noita ilmaisia mainoskasseja eri brändeiltä ei joka mies ja nainen edes saakaan.
Suurempi ostos pitää olla, että sellaine kankaisena ojennetaan.
Joten ei ihme, että tyhjätaskut kateellisina haukkuvat niitä rumiksi.
Happamia, sanoi kettu.
Ette te ketään huijaa. Ette te ole niin tyhmiä ettettekö ymmärtäisi miksi niitä käytetään. Olkaa aitoja itseänne ja lopettakaa to esittäminen.
mistä voin hankkia noita sponsorituotteita ja alkaa tienaamaan mainostamalla?
Ei maksa ap, ei maksa.
Ei Max Factorkaan maksa mulle siitä, että käytän sen huulipunaa.
Ihan ilmaiseksi sain kun ostin 250€ mekon, on kätevän pieni käsilaukussa ei tarvitse maksaa muovikassista.
Ei Marimekko enää Suomessa mainostamista tarvitse. Ne kassit nyt vain sattuu olemaan muodissa.