Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuiko alapäänne ulkoisesti synnytyksen jälkeen???

Vierailija
19.08.2008 |

[quote]

Minulla on viikko synnytyksestä ja tuntuu kuin tuolla alapäässä olisi roikkuvamman häpyhuulet kuin ennen synnytystä - apua!!!! Onko turvotusta vai peli kokonaan menetetty. Peilillä en vielä edes uskalla katsoa....

[/quote]

Ei ne kudokset ole vielä vetäytyneet takaisin kasaan. Roikkuu sun mahanahkakin varmaan vielä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viikko synnytyksestä ja tuntuu kuin tuolla alapäässä olisi roikkuvamman häpyhuulet kuin ennen synnytystä - apua!!!! Onko turvotusta vai peli kokonaan menetetty. Peilillä en vielä edes uskalla katsoa....

Vierailija
2/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt rauhassa.

Viikko synnytyksestä alapää on vielä turvoksissa etkä tiedä lopullisista vaurioista ollenkaan.

Itselläni alapää ei ole muuttunut ulkonäöllisesti lainkaan, 2 synnytystä takana.

Tuntoherkkyys on parantunut ja seksi sen myötä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. väliliha jäi sille tielleen eli peilistä kurkistaa aika aukko.

Vierailija
4/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun värkki ainakin näyttää aika eriltä kuin ennen. Aukko on isompi ja jotenkin "repaleinen". Häpyhuulet toki on samanlaiset kuin ennenkin.

Mutta sulla on niin vähän aikaa kulunut vasta, että vielä ei kannatakaan katsoa sinne! Järkytyt vain... ;) Kyllä se pikkuhiljaa siitä normalisoituu, älä pelkää!

Vierailija
5/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppariin tuli arpikudosta paljon joten se on aika kovan tuntuinen, erilainen kuin muualta. Sekä iholla on karvaton kohta samasta syystä.

Mutta tunto parani joten mitä pienistä =)

Vierailija
6/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaarallinen, miestä peniksen juuresta kiristävä lihas vain puuttuu, mutta tehdään sitten muilla lihaksilla sitäkin enemmän töitä =)

Kai sen vois korjata, mutta ei ole vaivan väärti.

Vierailija
7/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja emättimen aukkoon jäi sellainen silmin nähtävä lovi. Kun itkin miehelle "pilalle mennyttä" alapäätäni, tämä totesi että hänen puolestaan se on ihan sama vaikka siinä olisi tähden muotoinen reikä kunhan sisäpuoli tuntuu samalta. Ja tuntuuhan se, itse asiassa paremmalta, paljon paremmalta kuin ennen.

Vierailija
8/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja emättimen aukkoon jäi sellainen silmin nähtävä lovi. Kun itkin miehelle "pilalle mennyttä" alapäätäni, tämä totesi että hänen puolestaan se on ihan sama vaikka siinä olisi tähden muotoinen reikä kunhan sisäpuoli tuntuu samalta. Ja tuntuuhan se, itse asiassa paremmalta, paljon paremmalta kuin ennen.

Oli se järkyttävää, miekin usiamman kerran itkin että koko toosa on pilalla ja elämäkin on pilalla (melkein). :) Sitä oli niin herkkis siinä vaiheessa... Mutta mies onneksi jaksoi lohduttaa, eikä sitä tunnu mun värkin ulkonäön muuttuminen haittaavan.

Vissiin tuo tikkien aukeaminen on ihan yleistäkin?

Vierailija
9/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla aukeaminen taisi johtua siitä, että istuin liikaa. Vauva siirrettiin toiseen sairaalaan eikä siellä ollut mahdollisuutta äidillä yöpyä. Ainoastaan tuoli vauvan kopan vieressä. Välilihaan tais tulla liikaa painetta ja kun ne tikit sulaa niin nopeasti niin eivät sitten pitäneet kunnolla.

T:9

Vierailija
10/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla kätilö tuli synnärillä luokse, veti oven ja verhon kiinni, anto peilin ja sano että saa katsoa!

Katsoin, hän katsoi siinä vieressä ja sanoi että ihan normaali. Vaikka omaan silmään se olikin ihan hirvee.. :D

Anna sen alapään palautua, sitten reenaamaan. Hiljaa hyvä tulee! Ittellä 3 lasta ja alapää parempi nyt kuin mitä oli ennen esikoista.

Peiliä kannattaa katsoa niin tietää miten se on muuttunut, miten se muuttuu parempaan. Jälkitarkastuksessa sulla saattaa olla jotain kysyttävää kun tutustut itseesi! Suosittelen!

Vierailija
11/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se epparin reunimmainen tikki ei pitänyt, vaan viilto parani alkupäästä jotenkin "avonaiseksi". Arpi on minulla ihan pehmeä, eikä kiristä mitenkään. Meni oikeastaan puoli vuotta ennen kuin itse tajusin katsella sitä sen kummemmin, eikä mieskään kuulemma ollut mitään tajunnut, mutta sitten ajelin puskan pois ja tajusin, että pimppihän on toiselta sivulta "poikki"! Miestä se ei kuulemma haittaa yhtään, kun sisältä on kuitenkin tiukka (jumppailen ahkerasti). :)

Toivottavasti tämä toinen vauveli nyt mahtuu sitten tulemaan leikkelemättä. Itseäni kyllä häiritsee tuo juttu sen verran, että voisin harkitakin korjausleikkauksen kyselemistä, vaikka toisaalta se tuntuukin aika pikkumaiselta... Mitään varsinaista toiminnallista haittaa kun siitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi