Suositelkaa hyvää markettihajuvettä.
Eli siis edullinen hakusessa. Jokaisen iholla tietenkin tuoksu erilainen, mutta suosittele jotain omasta mielestäsi hyvää. Ja nyt ei kannata kenenkään tulla haukkumaan halpishajuvesiä, kiitos.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka edullinen
5-20 e.
Normalista ostin jonkun Elizabeth Ardenin tuoksun (pullo kotona, itse mökillä), joka oli hyvä ja edullinen.
No? Onko kaikilla varaa kalliimpiin? MIstä saatte rahaa?
Vierailija kirjoitti:
No? Onko kaikilla varaa kalliimpiin? MIstä saatte rahaa?
verkkokaupoissa on usein aika halvalla merkituotteita. Mutta alle 20€ alennuksillakaan en keksi oikeasti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka edullinen
5-20 e.
Liian halpa
Hajuvesi.fi sieltäki löytyy halvempia tuoksuja
Aika harva enää edes käyttää hajuvettä. Kokeile jotain hyvää suihkugeeliä tai kosteusvoidetta iholle. Ei hyökkää päin niin pahasti.
Kesällä mä en niinkään käytä hajuvettä, ku hikoilee ja kuuma, talvella sit kyllä
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle. Tai no voi olla n. 25 e saakka, aiemmin oli 5-20 e.
Luuletteko todella että sitä teille paljastaisin :D
Jos tykkää hedelmäisestä kevyestä kesätuoksusta, niin silloin Boum. Se on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää hedelmäisestä kevyestä kesätuoksusta, niin silloin Boum. Se on ihana.
Lempituoksuni seiskaluokalla. Myydäänkö tota vielä? :D mutta jos itse tykkää niin eihän siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva enää edes käyttää hajuvettä. Kokeile jotain hyvää suihkugeeliä tai kosteusvoidetta iholle. Ei hyökkää päin niin pahasti.
Ei, vaan ne, jotka "eivät hyökkää", osaavat annostella hajuvetensä.
Muakin kiinnostaisi. Itse pidän hieman "raskaammista" tuoksuista, mausteiset jne.
Kuinka edullinen